Защо?Защо по дяволите става така? Защо никой не ме разбира? Защо никой не се интересува от чувствата ми,от това,което искам? Защо никой не го е грижа за това,което е в сърцето ми? Защо всички си мислят,че всичко ми е наред? Защо,по дяволите,никой не доиде и не ме попита как съм,но да е загрижен за мен,а не да иска нещо? Защо никой не вижда,когато имам проблем? Защо никой не идва до мен и простичко да ми каже:Можеш да разчиташ на мен за всичко? Защо всички за правят на мои приятели,а всъщност говорят зад гърба ми? Защо,мамка му,всички се бъркат в живота ми,когато не трябва,а когато имам нужда,тях все го няма? Защо няма кой да седне до мен и да ме прегърне? Защо няма никой,на които да поплача на рамото и които няма да си мисли нищо лошо за мен след това? Защо всички уж слушат какво говоря,а никой не чува гласа на сърцето ми? Защо живота е толкова гаден? Защо Никой не ме Обича?!?!?!
мила, много пъти съм се чувствала така, но продължавам да вярвам че всичко е временно( като всяко нещо в живота ).мога да ти дам съвет, въпреки че знам, 4е ще е излишен....но все пак- когато намен ми е тъжно и имам чувството че всички са против мен, просто си казвам "престани! не се измъчвай сама! всичко ще мине и после ще съжаляваш!".......опитаи и ти, може би ще ти помогне
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.