Всички пременени в пищни, скъпи дрехи
от дантела и шифон,
с маски от злато и сребро.
Дами с цветнии рокли изискано танцуват валс.
Етикирано се хранят измислени пепеляшки
с пантофки от бетон.
В полунощ Парис и Ромео свалят скъпоценностите
от лицата си
и пурпурни рога стърчат.
Оникси, рубини, смарагди и диаманти,
опаковани със сатен и дантели,
пронизващо контрастират с дяволската ни кожа.
Гарванови крила изпълзяват (като змии) изпод стегнатите корсети.
Мантии от кърваво червено
се сливат с цвета на очите ни.
И не се страхуваме от себе си.
Няма бяло, дори сивото изчезна.
Само непрогледен мрак.
Одисей разлюбва Пенелопа
и Итака се превръща във бардак.
Юда изтрива с гумата Голгота,
а в Троя вдигат пир
и пияната Елена сама се подарява (като проститутка).
В огледалото виждаме демони с черни (от злоба) ореоли
и сме забравили значението на думата „добър”.
За десерт ще има от Райската ябълка
и остатъците от загубилите в битката.
Резците ни са кръвожадно издължени,
а чудовищата излизат още по изгрев.
След полунощ е различно, скъпи Икар -
с восък правим свещи, не крила.
И ги използваме като оръжия,
защото огънят прогаря принципите в нас.
След полунощ картината е страшна.
И Да Винчи го няма, за да я нарисува.
Но пък Луцифер може да го замести.
Съчиненаната райска градина
се разголва до деветия кръг на Ада.
© Емануела Кацарова Todos los derechos reservados