28 may 2013, 23:36

Ангели срещу Демони глава 8 

  Prosa
594 0 0
6 мин за четене

Ангели срещу Демони

Глава 8: Разбулени тайни


-Не мога сам да си представя колко много невинни съм убил и то по най-бруталния начин! – Аз

-И какво от това?! – Дейв

- Защо Дейв, защо ти трябваше да ми причинявам това? – Аз

-Не знам, никой не знае! Такива сме ние демоните!

Убиваме хората, измъчваме ги! Караме ги да минат през ада!

Защо ли, ами може би всички ние имаме минало! Минало докарало ни до тук! Щом при теб се получи така, не е ли възможно и при мен да е било подобно!? – Разкри Дейв !

-Какво, възможно ли е всеки да преминава по този път? Тогава има начин за всеки един от нас да се справи с гневът в себе си!? – Заинтересувано попитах Дейв.

-Може би, може би да, но не всеки би искал това! – Загадъчно ми отвърна той

-Но защо? – Аз

-Как защо?! За какво ми е да искам да съм от „добрите“ щом ще страдам! – Твърдо ме попита Дейв

-А така не страдаме ли? – Аз

-Страдаме да! Но само в такива моменти, като този! По време на пълнолуние ние сме хора! Спомни си, някога през тези 4 месеца убивал ли си по време на пълнолунието? Не нали! Дори и през умът ти не е минавала такава мисъл!

-Прав си, много си прав! Тогава имам шанс да се спася! – Обнадежден отговорих аз!

 

В Ейприл:

-Боже, боже как да се справя с тази мъка? С това разочарование?

Не мога да повярвам, че Тайлър уби баща ми! Не мога да повярвам, че самият той опита да убие МЕН!

Как да продължа сега?

В този момент гледайки към голямата икона, изведнъж Ейприл забеляза нещо странно зад иконата!

Хвана я и я свали от стената!

-Какво, по дяволите…? Та това е сейф!

Ейприл намери писмо скрито от баща й за нея:

 

 

Крих от теб! Крих за да живееш нормален живот, но трябваше да ти кажа! Аз бях вещер! Служих на бог за да не ме наказва за вещерството! Сега сигурно се досещаш как те отървах от демоните! Казах ти, че любовта е единствения начин да спасиш Тайлър – не беше така!

Когато е пълнолуние, демоните са с човешки души! Не са способни да нападат, дори да си мислят за убийства! Точно в 00:00 ч. отиди на мястото на вашата първа среща! Нека дойде и той!

Накарай го да легне на земята по гръб! Кажи заклинанието:

 

„バート·タイラーは、削除してください!天使のようにを返します!永遠なり、その上に行かない愛ましょう“

И от този момент демонското от тялото му ще изчезне ЗАВИНАГИ!

Ейприл не бе сигурна, че иска да прави това, защото изпитваше ужасна болка от постъпката на Тайлър!

Стоеше и се чудеше какво да стори... а и без това, ако искаше да го направи, нямаше да може, защото не разбираше японски!

Само Кейт, можеше да ù помогне, защото разбираше езикът.

 

У дома:

-Край, не издържам! Дон, Тай не се е прибрал вкъщи от 4 месеца, не е звъннал нито веднъж! – майка ми

-Знаеш за ангелите, за демоните – сигурно е на битка! – Татко успокояваше майка ми!

-И го казваш толкова спокойно? – учуди се тя.

Очаквайте предпоследната глава на

"Ангели срещу Демони"
29.05.2013


© Данчо Григоров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??