Ако искаш да блеснеш, стани огледало. Ако блясъкът ти е слаб, счупи огледалата край теб. Все някъде е светлината.
------------------
Никога не се опитвай да критикуваш другите, ако първо не си критикувал себе си. Иначе критиката ти ще звучи, като похвала за тях.
-------------------
Умните хора не заемат ръководни постове, защото приемат, че е по-важно да ръководят себе си.
--------------------
Преди да дадеш мнение се попитай, дали това е мнение или просто си мнителен.
--------------------
Когато Бог те е направил нещо не питай, защо си това, а го приеми и живей, като такъв и се примири. Няма да станеш друг. След всички опити за промяна ще ставаш все по-голяма гротеска и подигравка за другите.
-------------------
Имало едно време един хамелеон, който решил да стане безцветен. Все още го търсят, за да му връчат наградата за най-добър имитатор.
-------------------
Един човек твърдял, че разбира от нещо. По-късно се установило, че не разбира от нищо, но той бил доволен, защото все пак разбирал от нещо.
-------------------
Адвокат защитавал своя клиент в съда:
- Господин, Съдия моят клиент е толкова невинен, че смята за излишно да се закълне в Библията.
--------------------
Когато не си успял в професията, която ти е била мечта, не опитвай в друга, защото ще разрушиш мечтите на хората.
----------------
Историята на човечеството е много важна, докато не бъде разяснявана от човек, който е болен от селективна амнезия.
--------------
Един мъж толкова искал да бъде Началник, че накрая си купил овце.
© Гедеон Todos los derechos reservados