22 jul 2024, 0:44

Чучелото БайДън е аут 

  Prosa
153 7 7

Една очаквана новина прелетя през океана. На станалото за посмешище чучело Байдън беше заповядано да се оттегли. Марионетката тутакси изпълни заповедта на своите началници от военнопромишления комплекс на САЩ. По-чер от Сатаната, Обама разхвали за последно разпадащият се от старческа деменция президент на САЩ. Неговото /на Байдън/ не беше резил, не беше чудо. Излагация на ента степен и трагикомизъм. На фона на всичко това най-сетне се появи надежда за мир в Украйна.
Но този мир ще се възцари само с цената на главата на Зеленски.

Ще поживеем, ще видим!

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Така е ,Приятелю много си прав!"Дано само не се сбъдне поуката че когато конете се ритат...патят"Магаретата"!!!
  • Благодаря ви за подкрепата. Бъдете благословени!
    Аз лично мисля, че демократичната партия в САЩ отдавна се е превърнала в мафия. По тази причина животът на Тръмп продължава да е в голяма опасност. Мафията реши, че пълнещият гащите Байдън не може да я представлява повече, защото е вторачен единствено в памперсите си. Какво ще се случи предстои да видим, но избирането на Тръмп е равносилно на избирането на мира пред глобална термоядрена война.
  • Напълно споделям написаното от теб, Младене. И аз се надявам най-сетне да приключи това ужасяващо кръвопролитие в Украйна, а с него да се отстрани и опасността от ядрен апокалипсис за цялото човечество.
  • Следващият президент ще бъде Тръмп.
    Светъл ден, Младене!
  • Тръмп,чака. Ех, тия очила. 😂
  • Тръм потрива ръце и си чаап реизбирането.
  • Дали мистър Байдън е осъзнал това?!
    Имам основание да се съмнявам!
    И забележете в историята на САЩ Магаретата (демократите)са виновни за 2/3 от войните които водят в различни точки на света!
    И накрая Слоновете (републиканците) печелят изборите и стигат до някакъв що годе компромис с останалите т.н.Велики сили....
    Поздравления за памфлета,Младен!
Propuestas
: ??:??