12 mar 2009, 7:27

Да бъдеш силен или слаб, ти избираш... 

  Prosa » Otros
1767 0 2


Силните Винаги се усмихват, дори животът да им поднася трудни моменти. Нормално е - животът не може винаги да е розов. Но силните хора не се предават... Те винаги се борят с трудностите и да достигнат своята цел в живота... И обичат истински, а ако са наранени, те изправят гордо глава и продължават напред да търсят това, което искат. Силните, никога не мразят това е признак на слабост... Те търсят хубавото в живота, Просто усмихнеш ли му се на живота и той ще ти отвърне със същото! Слабите, пълни с черни мисли, с отчаяние и нямайки никаква надежда за нищо, може би в тях се таи и омразата. Те се крият зад някаква измислена маска... Правейки се на такива, каквито не са. Те живеят в свят, пълен с мрак и студ. Отказали се да приемат трудностите на живота... Чакайки всичко наготово. Животът, както казах, е доста труден, но дали ако беше лесен, щеше да е интересен?!... Как мислиш ти? Но ти не се предавай, бори се, усмихвай се по-често и дори в трудни моменти не се отказвай... Просто бъди силен!

 

© Елизабет Николова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Животът е такъв, какъвто си го направиш. Нито труден,нито лесен. Важното е да му се наслаждаваш с усмивка, защото втора серия няма да има.
  • Харесва ми твоя апел към хората, но си мисля, че слабите хора просто НЕ ИСКАТ да бъдат силни... Много по-лесно е да обвиняваш другите или самия живот, да бъдеш жертва.Много по-лесно е да си седиш и да си мислиш "Живота ми е гаден и никога няма да се оправи, горкия аз" ...
Propuestas
: ??:??