Мисли на дъщеря ми, когато е била на 11 години.
1. Директорката на Училището издала заповед. Тя да не е царица, че ще издава заповеди?!...
2. Аз емоционирам!
3. Чекмеджетата на дядо ми са портал към хаоса.
4. Това е абсурдно като минимум.
5. С какви хора бачкам!?
6. Яко е да знаеш, тъпо е да си тъп!
7. Каква наслада за очите - майка наблюдава как детето й си почиства и подрежда стаята САМО!...
8. Тоалетната е единственото място, където човек може да остане насаме със задните си части.
9. Когато уча стабилно изкарвам петици и шестици. А когато уча нестабилно, изкарвам тройки и четворки.
10. Предметът история в училище е нещо като турски сериал, само че много по-интересен.
11. Дядо ми също го причислявам към своите възпитатели, макар че той не участва много активно в тази дейност.
12. Баба ми и дядо ми не стига, че са правили сватба, ами и годишнини празнуват!
13. Това е една голяма хапка за мен и много малка хапка за тези, които са гладни.
14. Баба ми подари много яки и полезни подаръци! Които бяха придружени от нейните усмивки - най-добрите допълнения към подаръците!
15. Днешното утро в училище нямаше да е толкова интересно без мене.
16. Моят стил е стил " Последен момент!"
17. Сравнително рано пристигнахме като се има предвид, че сравнително късно тръгнахме.
18. Спи ми се, ама сериозно ми се спи!
19. Приличам на чувал с картофи, облечен с елек.
20. Аз съм си отделна личност! Не съм родена, за да ме командват!
21. Не можем да направим толкова много неща, колкото ни се иска, защото имаме дефицит на време.
22. С тези бонбони си осигурихме няколко потенциални кариеса.
23. Баба ми ще ни свáри по бели гащи и черни чорапогащници.
24. Светата троица - свети свободен час, свето междучасие и света ваканция!
25. Смятам да прекарам ваканцията в спане и творчество.
26. Когато остарея след време искам да стана модерна и социална дърта старица.
27. Баба ми е антично мъдра. Тя знае всичко на Света!...
© Радослава Антонова Todos los derechos reservados