- Пак дърдориш, не млъкваш! Все от него бягаш, а винаги в него се оказваш. - Моето бягство единствено във вашето разобличаване се основава. Да разкривам нищостта ви - за туй съм аз призван. - Но това не може да ти бъде основание, чрез него ти не си. Да разтвориш булото на празнословието, за да се покаже, че отдолу скелетът на глупостта, с прогнилите си зъби и пропукани уста, излъхва бледо-розови мечти, в чиято безсмисленост се губим всинца. - В това единствено намирам наслада. - Но не и основание, да си тук пред мен??? - Да, но така и твоето отменям. - Но тъй, нищо не създаваш, а само разруха сееш. - Че какво да правя, когато сам себе си не намирам, в другите ли оправдание да диря! - А в себе си, как ще намериш нещо различно от себе си? Нима така не убиваш себе си!? - Тъй спирам всичко онуй, което аз не съм. - Но тогава и ти не оставаш. - А ти, останалият, къде се намираш? - Пак с празни думи всичко ще покрием. - Разбира се, не смеем да мълчим!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.