Фо Кус Ник бе в стихията си, а и публиката много ентусиазирано откликваше, което допълнително го мотивираше да покаже най-доброто от себе си. - Бравос - изръкопляска Гар Ван. - Супер - включи се и Ко Та Рак. - Ъхъм - Но Щен Вълк обаче не споделяше ентусиазма им. Фо Кус Ник изпълни особено сложен номер с карти, който предизвика взрив от аплодисменти: - Яко! Супер! Браво! Още! - чуваше се от всякъде... - Добре де, съгласих се, че е много сръчен в ръцете, но ако имах ръце и аз щях да го мога това - измърмори Вълк. Всъщност Гар Ван и Ко го бяха домъкнали на представлението едва ли не насила, защото той не харесваше фокусите, фокусниците и всякакви други заблуждения и заблудители. Тогава Фо Кус Ник извади заек от празния си до преди малко цилиндър. Тук очите на Но светнаха и той изрече коана на деня: - Искам и аз такава шапка!
-------
- Сутрин всички говорят тихичко, все едно са с махмурлук - казах аз. - Да, а останалите преливат от бодрост дотолкова, че ти иде да ги треснеш с нещо - допълни Ко Та Рак. - Има и нормални хора, на които просто им се спи - включи се и Но Щен Вълк.
-------
- Който признае грешките си - каза Кух Че Реп, - става по-мъдър. - Супер! - възкликна Ко Та Рак. - От днес вече ще съм гений. - Ни съ пра'и - контрира го Но Щен Вълк с пълна уста и като преглътна, допълни: - Не се знаем от вчера.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.