Цялата добре организирана атака срещу правителството, срещу ГЕРБ и срещу премиера, вероятно плод на външна централа, се базира на кадрите с пачки и кюлчета в чекмеджето на ББ. Така бяха настроени хиляди българи буквално да намразят до смърт собствения си премиер и то само за един миг. Затова резонен е въпросът, дали това е истина или е опашата лъжа. Да започнем с това, че прословутото чекмедже се намира в държавна резиденция. Всеки средностатистически българин, който не е аутист, отлично знае, че такива държавни сгради се подслушват, наблюдават се с явни, а също и с добре скрити камери, изобщо тотално се шпионират. Премиерът, който е бил охрана на Тато, отлично знае за тази отколешна практика. Да не говорим, че той беше и главен секретар на МВР и в качеството на такъв е запознат с всички процедури на регламентирано и нерегламентирано събиране на информация по указания начин. В добавка беше кмет на столицата, а също и дълги години премиер. Изключено е да си мислим, че той е тотален балък и не e чул нищо за тези текущи практики. Аз ни най-малко не се съмнявам, че г-н Борисов разполага с много по-големи финансови средства от средния български гражданин. Но се съмнявам, след направеното от мен по-горе разяснение, че той би дръзнал да държи огромни суми и кюлчета злато в отвореното чекмедже на една резиденция. От направения от мен анализ следва, че по всяка вероятност това е една добре скалъпена лъжа. В полза на това мое твърдение е и още едно обстоятелство. Същият този премиер е обвинен също, че е купил луксозна вила на предполагаема своя млада любовница, от която уж имал незаконно дете. Да допуснем, че това обвинение е вярно. Но досега то не можа да бъде доказано. Уж е разследвано от испанската прокуратура и от кого ли още не, но категоричен резултат засега няма. Излиза, че ББ е съумял много добре да укрие от професионалното око на следствените органи всички улики водещи към него. Следователно той очевидно умее да действа безкрайно предпазливо. Как така от една страна - в случаят с чекмеджето, същият този Бойко е толкова безрасъден, а от друга страна скрива толкова добре следите на деянието си, в случая с вилата във Валенсия. Стигаме до очевидно противоречие или до хипотезата, че ББ страда от раздвоение на личността. Но такова засега не е обективирано от медицинските власти.
Мисля, че всеки, който прочете и проследи нишката на разсъжденията ми, ще разбере, че премиерът Бойко Борисов е жертва на очевидна ювелирна акция на нечии агентурни служби. Впрочем същите тези служби вероятно стоят и зад протестите - режисирайки ги и субсидирайки ги пряко или индиректно.
© Младен Мисана Todos los derechos reservados