Гледам вестника. Работа търся. По каквато и професия да е. Бил съм какъв ли не, специалист, тачен… Но!
И последната фирма я купиха някакви. Нашенци. Обаче се заговори, че зад тях стоят чужденци. И си пролича – почти веднага изрязаха половината работници и служители. И назначиха други. Само дето…
С по-особени изисквания… На които аз не отговарях. Направо бях от другата страна на земното кълбенце.
Теглих им една нашенска – не пропуснах никоя от роднините им от женски пол.
Некултуно, невъзпитано – би казал някой гей с размазани душичка и грим.
А ние – мъжете сме си такива – незагладени, неомацани, твърди…
Метнах се на съобщенията в медиите и интернета. Тръгнах на събеседвания по офисите. Може пък някъде да предлагат работа – шест специалности имам, бързо бих се настроил към още десетина поне…
Обяви имаше. Немалко. И нито една за мен… В офисите ме посрещаха с кафе и усмивка, дори изпращаха учтиво и бързичко. Когато разберяха, че не съм нормален откачалник…
Търсеха жени. Лесбийки, трансджендъри, дори нормални. И „други“. Какви – ясно се разбираше от подтекста в подтекста…
Не може да протестираш. Ако търсеха само мъже… Уха! За нула време да са ги подбрали и осъдили.
Но…
И тогава се реших…
Видите ли – като млад бая си поскитах. А още по-често – не сам. Спирахме, лягахме… С две думи – наваксах в практиката и отчасти в теориата на любовта и секса. Тъй че…
Наживях се. И натрупах спомени и опит. Така че…
Обявявам се за жена. Джендър усещане. Да докажат обратното…
Ще се наложи да режа ог себе си… Амммиии… Без хляб за никъде – пък въртокът ми трябва само за източване на бойлера…
Честно казано – като жена, каквито и усещания да имам, секс нормален няма да има. Няма как!
Дядо Боже като ме сътворил – не е мислел за промени в модела. Два направил. Мен и жените. Да, и всякакви сбърканяци, ама то и аз даже съм допускал грешки и ту криви тухли зидал, ту чарковете в машината объркал, ту вместо едно станало друго. Дето ни като едното, ни като другото действа…
Така че – ми, сбъркал Той, ама всичките Негови чада…
Да раждам няма да мога. И на никоя няма да помогна да роди.
Е, поколение няма да има. Ама и без това Земята сме протоварили…
Да украся природата… Боже, с мойте кила и фигура – женска красота?
Освен да се включа в някакъв типично женски спорт. Бокс, щанги, борба, силови там каквито… И сред жените…
Да, бе – сред жените! Що мъже, нескопосали да се състезават с равните си, се завряха при жените. Най-лошото е, че и там не печелят…
Каквото и да е. Важното – да намеря работа. Има квоти за лесбийки, за инвалиди, за майки, за… За каквито щеш. Само за ненормални и мъже няма…
Ама аз вече излизам от природната категория. Да оцелея някак си – до смъртта. Пък после ще му мисля…
Обаче – и Там ще се уредя криво-ляво. Нали ангелите били безполови – ще се запиша при тях да работя…
Нали ще съм свикнал задник под наем да давам…
Това е избор…
Пардон, аман от тоя мъжки род…
Това е изборка, ще знаете…
© Георги Коновски Todos los derechos reservados