1.
- Ето ти снимка от видеозона. Бебето се развива чудесно! Вече трябва да се подготвяме, че скоро семейството ни ще се увеличи – весело каза Ана Чолакова и обгърна с длани наедрелия си корем.
Странно обаче, мъжът й не показа никакви признаци на радост.
- Много хубаво, но аз пък имам лоша новина – отвърна съпругът й Емил и очите му издаваха тревога.
- Защо? Какво има? – плахо попита Ана.
Емил седна на дивана и явно търсеше подходящите думи. Накрая каза:
- Днес ходих да платя наема на апартамента и хазяинът ми съобщи, че щели да го продават. До един месец трябва да се изнесем.
- Но ние сме наели необзаведен апартамент! Това означава да разглобяваме и пренасяме мебели! За бога, аз съм бременна и всеки момент ще раждам! – почти крещеше Ана.
- Ясно е, че не е най-подходящият момент, но апартаментът си е на Борислав, ще прави каквото си иска, спазил е едномесечното предизвестие по договор – каза Емил, като кършеше ръце.
Ана мълчеше, стискаше и хапеше устни. Изведнъж повдигна брадичка и промълви:
- Нали знаеш, всеки, който ме ядоса, си плаща!
Емил се втренчи стреснато в жена си, защото знаеше значението на казаното.
2.
Френцов слушаше и не можеше да повярва, че това са думи на неговия приятел комисар Тодоров.
- Не ми казвай, че вярваш в магии и вещици! – каза с насмешка той.
- Не вярвам, обаче има нещо гнило в цялата работа – отвърна Тодоров.
Сутринта Френцов беше прочел във вестника, че известният местен търговски предприемач Борислав Сапунджиев е починал. Както се разхождал по улицата, паднало парче от някаква тераса и го убило на място. Сега Тодоров му се обаждаше по този повод. Някаква съседка на починалия му казала, че всичко е дело на квартирантката. Смятали я за вещица.
- Всичко говори за нещастен случай, няма никакви признаци да става въпрос за престъпление. Първоначално не обърнах внимание на думите на съседката, но когато се прибрах в участъка, нещо ме глождеше отвътре. Реших да проверя тази наемателка и разбрах доста любопитни неща.
В тийнейджърските й години се скарали с най-добрата й приятелка заради някакво момче. След няколко дни една кола блъснала приятелката й и тя останала инвалид за цял живот. Наемателката Ана Чолакова е била разпитвана по случая, но не е била пряко свързана с него.
След години постъпила на работа във фабриката за четки в Михайлово, но била съкратена. Два дни по-късно фабриката изгоряла. Установен е проблем с електроинсталацията. Ана Чолакова също е била разпитвана, заедно с всички останали служители, без да е била заподозряна в нищо.
Наскоро е починала нейна братовчедка. Имало е разследване, но то не е установило нищо нередно. Смъртта е определена като естествена, въпреки, че жената е била тридесетгодишна и без сериозни заболявания. Интересното в случая е, че един месец по-рано получила наследство от някакъв неин чичо от Америка, който се явява чичо и на Ана, но е оставил всичко на другата си племенница.
И ето сега, умира хазяинът й!
- А той какво й е направил? – попита Френцов.
- Помолил ги да напуснат до един месец, защото искал да продаде апартамента. А Ана Чолакова очаква първото си дете всеки момент!
- Разбирам, значи около тази жена е пълно с нещастия, но по никакъв начин тя не може да бъде обвинена в нещо.
- Точно така! Както ти е ясно, не мога да проведа полицейско разследване, защото подозирам някого, че носи лош късмет. Но и не искам да оставя нещата така. Затова търся твоята помощ, заедно ще разнищим случая!
Следва продължение...
© Ф Ф Todos los derechos reservados