Е, обещах си да пиша за развоя на проблема, който вчера споделих тук. След двудневна борба с институцията БГПощи искам да ви кажа, че финалът е с щастлив край и то благодарение единствено на ФБ групата "📬 Български пощи, USPS/Tracking проследяване, неволи и други куриери", които се отзоваха вчера със съвети и действия. Днес отидох в 8.00 ч. в Централната поща. (Тя няма действащ телефон от дни наред по неизвестни за мен причини, но се оказа, че те знаят за това). Служителката ми каза, че работят с клиенти от 10:30ч. Нямаше никого в залата, затова си позволих да я помоля само да погледне в компютъра дали е вписан номера на пратката, адресирана до мен. Тя ми каза, че заета и дори още не си е изпила кафето!!!🤔☕
Върнах се у дома и точно в 10.30 отново бях там. Посрещна ме с думите, че няма как да го проследят, тъй като проследяващият номер е с буква U и ... разговорът приключи. Казах й, че имам информация, че пакетът е при тях, че я моля да погледне в компютъра. Това не беше направено и бях длъжна да я уверя, че ако не направят усилия, бих отишла при шефа им да подам жалба. Тогава дойде една нейна колежка, влезе в компютъра, вероятно в Постал, за който ме информираха в споменатата ФБ група и… воала! Видя се на екранчето, че е при тях. Тя просто се обърна към рафта с пакети и ми го подаде!!! Попитах я защо не ме уведомиха още на 26 октомври, когато е пристигнала пратката. Първата служителка се опита да ми каже, че телефонният ми номер не е написан върху пакета. Казах й, че това е нелепо, че съгласно "Общите условия на договора с потребителите на универсалната пощенска услуга, извършвана от "Български пощи" ЕАД", са длъжни да ме уведомят или чрез куриер, или в писмено официално известие с покана за получаване на пратката в пощенската служба. Тя ми подаде пакета, който отлежаваше на рафта зад нея от 26 октомври. Дори не каза "съжалявам"...
Все още размислям дали да опиша случая в една жалба… И страшно ми се иска някой да развърти метлата в тази спяща, закърняла институция БГПощи!
Е, пратката е в ръцете ми и аз съм безкрайно благодарна за отношението, за съветите, за помощта на хората в споменатата ФБ група! Който прави добро, нека да среща само добро!
© Даниела Виткова Todos los derechos reservados