20 dic 2019, 8:18

Каква беше тя, а каква стана 

  Prosa » De humor
542 1 2
1 мин за четене

Слязох до магазина за големи чувáли за зайо, прясно мляко за кафе и яйца. Че взех тези неща - взех ги, ама останалите неща как се появиха в торбата?! 😂😂😂 И два сока взех, дето много си вървят с уискито вкъщи, добре, логика има. Ролца от раци, сигурно за мезе за уискито 😂 някакъв испански микс за готвене, по пътя на логиката, ако взема, че огладнея 😂😂 Краставица и марула за салата.. Започвам да се замислям - гости ли чакам??? И за финал (понеже желязна логика следвам): Ще сляза пак до магазина, за да взема бира, че пък с тая салата уискито не върви, къде ми е бил умът 🤔😂😂😂😂😂😂 Дотук добре. Но, ако сляза за бира, заради салатата нали, ще трябва и пуканки да взема, щото пък бирата освен със салата си отива, и с пуканки 😂😂 Ама и филм от видеотеката ще трябва да си взема, но пък се сещам, че видеотека вече няма (отворили са някаква ветеринарна клиника на нейно място. Значи заека мога да заведа до въпросната клиника) ..
Мамка му, а всичко тръгна от едни прословути чували, прясно мляко и яйца... 😵😵😂😂

Извод: Я по-добре да си стоя вкъщи, че другото, което много добре приляга на бирата е.. Текила 🤣🤣🤣

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, че ме четете и се радвам, че съм успяла да разсмея списъкът с нещата за купуване расте хах поздрави, Искра, Росилина
  • Така става - едното повлича другото, защото си подхождат. Харесах.
Propuestas
: ??:??