8 sept 2009, 15:33

Какъв е изводът 

  Prosa » Otros
1259 0 1

Вали доста силно, но винаги вали - дали в моето сърце или навън. Явно господ е съпричастен с моята съдба - съдба на нещастник. Доста неща преминаха през мен и през тях преминах; какво остана след тях - захабена душа. Вечер, няма я светлината, показваща ми пътя до теб; мисля, бе усмивката ти преди време. Купидон преди е казал: "Ако някой ти подари сърцето си, приеми го и го пази от счупване."

Добре, но, ако не го приемат, а просто си поиграят с него? Някой бе казал: "Силата в една връзка е в този, на който му пука по-малко". След опита, болката и всичко минало в живота ми, изводът  е доста приложим в живота, който водим, но моят е -"Когато обичаш, но не ти отвръщат, когато приятел ти е забил нож в гърба, забрави за усещането и стани безчувствен".

© Някой Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Не губи вяра! Ключът към сърцето на другия е всебеотдаването,компромиса,търпението...Отхвърлят ни днес,но това не значи,че животът е приключил...Може би е необходимо да дадем повече от себе си,може би на този етап не сме били готови да бъдем приети...
Propuestas
: ??:??