На колко много хора им се иска да са като птиците… Да летят, да се издигат в небесата, да се стремят към висотите на безкрайната шир, да гледат от високо на дребната, все по-свиваща се Земя, да подминават гордо с погледа си страхливците, пълзящи в кълта…
Красота… Устрем… Безспирен полет…
Друг свят, други усещания, други мисли, друг поглед към реалността…
Като птиците…
Само биолозите и гледачите на пернатите в зоопарка са малко скептични. Те добре знаят, че птиците също свикват с клетката, същи предпочитат осигурената храна, също искат спокойствие и мир, също не копнеят за приключения, авантюри, конфликти…
А, когато са в полет над суровата скучна Земя, два стремежа имат – оцеляване и храна. Не ги интересуват прекрасни гледки, чудесни пейзажи, великолепни картини. А прехвърчащите готови храни – насекоми, дребни пернати, някой небрежно пълзящ си гущер…
И, разбира се – летятг, стрелкайки се красиво нагоре и надолу, с удоволствие разтоварващи се от преработената храна. Още повече, че от горе надолу е по-удобно и безопасно да се изцвъкаш. Особено, ако улучиш нечия глава…
Абе, има си предимства летенето…
Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Todos los derechos reservados