Метеорологичната прогноза за края на седмицата предвещава: идната неделя над страната ще премине рекордно студен фронт с червен код за буря и арктически студ. Студеното време ще започне с блудкаво червен дъжд от ледени късове поради ниските сутрешни температури от минус 50 по Целзий. Не се надявайте да запалите дизелката дори и с високоцетаново гориво, защото ръцете ви ще залепнат за волана, а езикът ви ще замръзне изплезен с формата на ледена висулка. След което идва интересната част. Вместо да се подобрява времето ще се влоши още повече, като следобед се очаква термометъра да удари рекордните минус сто. Тогава вече изобщо не се препоръчва да излизате, защото кодът ще премине в кърваво тъмночервен сибирски студ. Има дори вероятност стъклата ви да се строшат от тракането със зъби, въпреки, че е още по-вероятно да се превърнете в леден блок много преди това. Затова се препоръчва - отправете се незабавно към най-близкия бункер и чакайте търпеливо ядрената зима да премине, подобно на симпатичните герои от филма "Светлина от миналото". А през това време можете да четете бекъпната версия на вестник "Бъдеще на Марс" на екрана на епълски лаптоп. Всички системи в бункера ще бъдат управлявани от ИИ и захранвани от тесленски електрически еко генератори. От вас се очаква само да спите достатъчно, да не преяждате и да пестите вода, въздух и нерви в очакване на Второто пришествие. Приятен ядрено зимен сън!
Ваша синя птичка - синоптичката Натали :)
© Хел Todos los derechos reservados