30 nov 2007, 17:07

любов 

  Prosa
1453 1 2
1 мин за четене

Поглеждаш ме! С топлина с погледа си ме галиш! Искаш да ми кажеш нещо ли? Какво - хайде де, кажи го! Какво те спира? Искаш ме толкова, колкото аз ли? Въпрос след въпрос задавам, а тихом мълком излизаш. Искам те! Как на глас да ти го кажа? Искам да бъда с теб, да заспивам и да се събуждам до теб - така желания мъж. Грешка ли беше онази нощ, грешно ли беше да галя и целувам кожата ти, тъй топла и гореща от страстта, която излизаше заедно със стенанията ти от насладата ни!!! Не мога да опиша какво чуствам, когато ме погледнеш и се усмихнеш. Имаш най-прекрасната усмивка! И ето пак тръгваш! Кога ли ще се върнеш? Тръпна в очакване, за да те зърна, па макар и за един миг! Как искаш да ти го кажа??? Как да се сдържам да не те прегърна, да не те целуна??? Обичам те - разбери това!!! Безумно те обичам!Онази нощ! Боже, колко бях щастлива. А днес ме гледаш все едно искаш пак и пак, но какво те спира да го кажеш? Да изречеш тези прости думи. Кажи ми колко искаш да си с мен. Да ме докосваш и целуваш! Не за ден, не за два - само за физическа наслада, искам да те имам всячески! И ден и нощ да се грижа за теб. С любов! Седим и мълчим! Защо??? Толкова неща искам да ти кажа! Бродя из улиците напътена от задачи - гледам в далечината и търся очите ти, тялото ти, смеха ти. Боже, треперя, а буцата в корема не ми минава, каква да правя сега?! Личността ти ме е обсебила, като звяр плячката си. Умирам да те имам! Така силно те желая, че не знам къде съм, какво правя и защо!!! Сърцето ми подскача, като весело дете, очите ми плуват, душата ми лети. Щастлива съм и нещастна само и единствено заради теб. Опиянена от любов, дърпам от цигарата и се чудя какво става в съзнанието ми. Този тъмен облак - това слънчево небе! Искам да те чувствам теб и топлината ти, ах, колко си прекрасен! Обичам... времето прекарано с теб !

© Соня Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??