29 jul 2010, 23:03

Любовница – ооо, не, мерси!! 

  Prosa » De humor
1955 0 12
3 мин за четене

И така, досега не знаех какво е любовница, но се поразрових и разбрах – с  любовницата се  прави секс, любовницата е материално подсигурена, на любовницата ù се обръща внимание, купуват ù се подаръци, полагат се непрестанни грижи за нея. Оказва се, че е прекрасно да си любовница на някого!!!

Добре де, но аз познавам няколко жени, които са  любовници на някого  и нещата при тях не стоят по този начин. Например, една от приятелките ми стана любовница на женен мъж. В началото аз бях потресена. Веднага се събрахме всички момичета и ù дръпнахме едно конско по темата. Все пак повечето сме омъжени и не бихме искали някоя като нея да ни проваля семейните отношения със съпрузите ни. Но какво се оказа -  на момичето въобще не му беше лесно. Не било толкова хубаво да си другата жена. Нейният младеж беше от Поморие и няколко пъти месечно отскачаше на гости при нея, в нейния апартамент. Съответно от нея се изискваше вкусна вечеря, уютна обстановка и забавление от нейна страна. Е, излизаха от време на време, но набързо, той почти винаги беше съсипан. За секс обаче не беше уморен. Винаги готов, а нея пита ли я някой дали в момента ù е до секс, дали не е изморена? Младежът се обажда, че идва и тя трябва да е линия. Да не говорим за финансовата страна на въпроса. Така нареченият младеж при посещенията си в столицата  считаше за нужно да донесе единствено себе си и бутилка с водка. Абе просто нямам думи.

Другата ми пък приятелка си хвана един хубавец  на 23 г. – студент. Стана му любовница и вместо да се наслаждава на следобеден секс и на откраднати мигове на щастие, тя се съсипа от работа. Той живееше сам, с огромен аквариум риби. Освен за него, тя трябваше да се  грижи и за рибите. Разсипа се това момиче. Той заминава нанякъде и тя тича да нахрани рибите, да им смени водата, да изчисти апартамента преди неговото идване. Ходеше да му готви, да не остане гладно момчето. Пране, чистене, гладене. Ужас. Не стига, че и вкъщи, ами и навън. Е, на това ли му викат любовница?  Отслабна момичето, стопи се от работа. То и аз за кратко се бях хванала на това това хоро, но бързо се пуснах. Имах един познат, много симпатичен и обичен. Та от дума на дума и аз като другите. Той тъкмо се развеждаше и аз му бях като утешителна награда. В началото добре – срещи, приказки, забавления, ама после като се почна - от любовница се превърнах в псевдо-съпруга. Оправям вкъщи и тичам и там. Живее сам с детенце, няма кой да му помогне. Чистене на къщата, пране, грижи за детето, за него. От толкова много работа си смених статуса от любовница на домашна помощница. След тях тичам право у нас, че работа ме чака. Съпруг, дете, котка. Всички искат грижи и внимание. От препускането и от домакинските ми задължения в две семейства драстично отслабвах и познатите ми взеха да ме питат дали не прекалявам със секса и това да е причината за рязката промяна  в килограмите ми. Какъв секс, бе хора, от работа нямам време главата да си вдигна. Вечер като се прибирах, бях като труп. Какъв секс? При любовника същото – докато пооправя, да си поговорим и вече трябва да тръгвам.Та седя и си мисля, хубаво ли е да си любовница? Твърдо не. Ако е така, не, мерси! Това си е тежка работа. Трудоемка. Не знам как го постигат другите, но аз се отказах. Може и да е хубаво да си любовница на някого, но така като гледам около мен какво става, май е по-добре да си съпруга. Поне всичко, което правиш, ти влиза в семейните задължения.

© Катя Дионисиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да ти кажа честно и върху мен водката въздейства странно, но аз пък и се опъвам яко до третата чашка после ставаме първи приятели и си споделяме цяла нощ
  • Подкрепям мнението на Светлана Лажова.
    Това, което описваш, е домашна помощничка с безплатни секс-услуги. Всеки сам си го накъсметява.
  • Greg, не се притеснявай винаги има пръв път, а освен това аз пия водка само в редки случаи. Много странно е въздействието и върху мен.Не е важно кой какво пие и какво харесва, важното е да има поводи за веселба.Пожелавам на всички весел уикенд,аз лично утре ще гледам как двама мои приятели се прецакват т.е. женят се. Ако случайно забърша някой шафер на сватбата в понеделник ще ви разкажа най- подробно тук.
  • Катя, ето така стават нещата. Заформихме малка спретната дружинка. Само в едно нещо имаме леко разминаване с теб. Аз обичам водка и жени. Мъжете някак си не ме привличат. Не знам защо.
  • в следващия ми живот искам да съм мъж. ще си осигуря няколко дом... пардон - любовници и задължително - график! хем да не се претоварват, хем да не се заварват, хем да си мислят, че чистотата и подредеността ми са вродени
  • разбрала си един от начините за отслабване...
  • d49 (Странник Ами то както е тръгнало да вземеш и ти една бутилка, колкото повече водка и мъже толкова по-добре
    Ххахахахах
  • До Greg

    Е как да откажа на такава оферта, нали знаеш , че съм състрадателна и жертвоготовна.
  • Ей такива жени уважавам. Добре. От мен водката от теб мезето, за да допринесеш и ти с нещо за общото благо, не за друго.
  • До Greg (Светослав Григоров): Нещо ми се струва, че ме пропускаш и аз бих пийнала водка
  • "От толкова много работа си смених статуса от любовница на домашна помощница."
    Грешка!!! Човекът е бил в затруднено положение и е имал нужда от домашна помошничка, а вие не сте разбрали. За домашна прислужница се заплаща, дори по време на криза. Не сте уточнили тази подробност, ваша грешка момичета!!! Той ви е искал за...любовница или вие самосиндикално...за да видят колко сте добри. Те не са вни виновни, че се правима на...патки.
    "Поне всичко, което правиш, ти влиза в семейните задължения."
    Да сте чували за една друга думичка, нарича се права?!
    Иначе предлагаш хубава диета за отслабване, Кате!
  • Дали не мога да получа телефоните на дружките ти. Заинтригуваха ме. А аз освен бутилка водка винаги си нося и мезе.
Propuestas
: ??:??