Obra no adecuada para menores de 18 años
А това е последната приумица на майка ми, която в желанието си да ме отърве от дисхармонията, настъпила в тялото ми, се допита до скъпи свои приятелки, които пък от своя страна не се посвениха да навлязат в териториалните води на моето подсъзнание.
Така започнахме с врачките. За 20-30 лв. разбираш, че всичко ти е наред. Че здравето ти е изрядно, като се изключи надникващата кукувичка от челото ти, но това е само въз основа на преживените наскоро шокове и изпитите шортове. За същите 20-30 лв. си напълно убеден, че мъжът ти не кръшка, просто има нужда да се разтовари в компанията на „жени"? Но в никакъв случай не стигат по-далеч от стройно построени, невероятно високо интелигентни разговори. Предполагам от такова разтоварване е имал нужда и собственият ми родителник. На следващото посещение разбираш, след поредната вноска, че бизнесът ти, ако не върви блестящо, то в най-скоро време ще литне напред със скоростта на светлината и ти като подскачащият чичо Скруч, ще трябва само да събираш парите от дърветата. Единственото, което ме смути е, че нямам бизнес, а и съм в майчинство. И колкото и да подскачам пред лелката в социалното, повече от 180 левчета няма да получа. Освен това разбирам, че новата ми кола ме чака едва ли не на завоя с панделка. Хм, от кого ли е? Да не говорим за новата ми любов. Оооооооооооо, той е принцът! Ей го иде, на, след него се стели пушилка, защото се е устремил към мен като гларус към баничка. Ето го, наближава, идва, идва, идва и... Прааааааааас! Конят ме ритна, а принцът избяга. Бахти късмета!
След като майка ми и приятелките и разбраха, че така не се получава, преминахме към лееенето на куршуми против страх. Цвърчеше ми олово над главата, над сърцето, над краката... И така по седем пъти два пъти в годината, по пет лева. Какво да ви кажа. Шубето си се шубе... Третата баба ми каза да си оставя едни гащи при нея, тя щяла да има бае, да не се разкарвам, не за друго. Оставих и ги. Така се стигна до мантрите. Едната от приятелките на майка ми е луда на тема йога. Будиска, хиндуиска, еба ли му мамата каква е. Тя специално за мен изпадна в транс и ми създаде мантра. Пропускам да кажа, че тя единствена не ходи при пластичния им хирург. То няма и смисъл де... Kазват и "кльощавата", с известна завист...
В дните на пречистване трябва да ям по 17 зърна ориз, това 10 дни. После да пия чист зехтин по 30 грама на ден, още 10 дни. После, ако е останало нещо от мен, трябва да започна с мантрата. И това абсолютно безплатно!
Понеже, обаче аз съм си малко творческа натура, поизкривих мантрата от тук от там, прибавих свинско към ориза и започнах превъплъщението на духа си, извисявайки го и умело напътствайки го към Нирвана. И така сутрин ставам. Т.е. изправям се в леглото, сядам по турски с ръце на коленете, затварям очи, после ги отварям бързо за щателна проверка дали не ми се вие свят. И започвам:
- Благодаря ти! - поклон - благодаря ти, че съм здрава, вчера за пореден път ходих на лекар, за пореден път ме прегледаха, за пореден път ми казаха, че съм клинично здрава и за пореден път ми изписаха успокоителни.
Кратка почивка, защото мъжът ми се размърда. После, поклащайки се в ритъм, за да постигна единение на тялото с духа, продължавам.
- Благодаря ти, че не позволи на баща ми да умъртви майка ми или майка ми да умъртви баща ми, прегазвайки го с колата. Благодаря ти, че никога не е била точен стрелец и не можа да го улучи с кухненските ножове. Благодаря ти, че баща ми си изкълчи рамото, като повдигаше кашпата с домашния фикус, за да го хвърли по майка ми и това провали замисъла му.
Кратка почивка отново, защото бебето се разскимтява и трябва да го нахраня. Продължавам.
- Благодаря ти, че не знам какво прави мъжът ми, когато не си е в къщи. Въпреки че телефонът му е винаги изключен, когато сме заедно. Благодаря ти, че не ми даваш сили, за да проверя този шибан телефон и информацията в него!
Благодаря ти за децата ми и ти се моля да ги закриляш. Големият всеки ден е с нова рана, а малкия го влача постоянно по лекари, защото я е глътнал нещо, я е скочил от количката, край няма! Аман! Благодаря ти, че виждам как свекърва ми не ме понася и това ме предпазва от желанието да я обикна. Благодаря ти, че всички, които обичам, са живи и здрави и те моля да продължи да е така.
И накрая, благодаря ти, че все пак в тази държава дават някакви пари за издръжка на дете, щото иначе не знам за къде съм с 20-те лева месечно от мъжа ми...
Изтощена се надигам и отивам да пия кафе. После се сещам за нещо и стремглаво се спускам към леглото, заемам отново поза и...
- Благодаря ти, за всичко, а може ли да ми издействаш малко повечко секс, защото ми отпуска нервите?
© Деси Мандраджиева Todos los derechos reservados