Медиите са виновни за всичко
Може ли такова нещо, как не ви е срам, медии с медиите?! Сега да се чудят как да ги наказват, заради вас, нашите мили депутатченца. Добре, че е само мъмрене и им дават трети шанс, иначе ние избирателите какво ще правим без депутати?! За какво сме ги избирали, вие да си играете с тях, така ли?! Трети път, майка и баща, и ако сгрешат нещо, може и цяла една заплата да им вземат, чак тогава обаче.
Майка вика, ако на мен ми бяха пратили покана да ми подарят толкова скъп телефон, щях първо да ти звънна, та да погледнеш в гуглето и да ми кажеш точния адрес. Майка се е сетила за гуглето?! За какво ти е на теб бе, майко, скъп телефон? Как за какво, щях да го продам и да даря парите за децата, дето върви по битивито, шесторката. Другите пари щях да ви дам на вас, че с тези минимални работни заплати само вие си знаете как се оправяте. И за кравите щях да купя сенце. На тях за какво са им, като казват, че имат и по-скъпи, а?!
Синът ми пък се обади от чужбина и вика, че за такова нещо там депутатите си подавали оставките. Викам му, ела си бе, дете. А, няма, тук пада голяма веселба, журналистите правят уловки, депутати напускат, а при вас е една скука.
Та така. Но не трябва да ги мъмрят, все пак е само второ провинение за някои. Най-много да ги бяха потупали по рамото... Не, това се правеше за друго, но един пръст можеха да им завъртят... тихомълком. А най-ми хареса това, че един от нарушителите даже щял да съди журналистите, че са използвали името на някаква фирма за скъпоценни камъни и са ги подлъгали. Значи, че се разкайва, така излиза. Е това най-много ми хареса, че е разбрал, че е сбъркал.
Аз ако изляза от работа, без да се обадя, и отида да си получа подаръка от поканата... Веднага ще ме уволнят, защо?! Нали аз съм избирала тези, дето лежат в парламента, не лежат де. Дето ходят по промоции, вместо да гласуват закони. Ако майка отиде да си получи подаръка... А аз не мога да си оставя кравите сами. Веднъж трябваше да си догледам сериала Листофрък и им сложих кофите, запалих им лампите и им казах да се оправят сами, защото ще изпусна много важен момент от филма и... като се върнах - нищо!!! Много са несамостоятелни, много. Синът ми не може да си дойде, когато си поиска, защото учи и работи и ако отсъства само един ден... той да не е депутат. Той е избирател... После недейте да питате защо хората не искат да гласуват. На въпроса защо не ги отстранихте, отговорът беше, че трябва да има и трети и пети шанс за милите. А може би те мислят за журналистите?! Нека измислят нови и нови предизвикателства, керванът и кучето нека си лаят.
И пак да кажа: Много нахални журналистите, бе! Един тича с микрофон и пита депутата защо не е в заседателна зала, а е дошъл да получи подарък за шест хиляди лева, дето няма право на това. Пита и защо не е в заседателна зала.
- Не виждате ли, че говоря по телефона?! – съвсем културно му отговаря депутатът.
Е, питам, кьорав ли е тоя журналист, та постъпва така просташки. Може да изчака, може и да не си задава тъпите въпроси. Журналист със журналист, никакъв такт не можеш да очакваш от тях.
Това ми дойде в тиквата, след предаването на би ти ви то с Пламен Нунев, тази сутрин. Много хубаво интервю – конкретно, точно и ясно. Водещият можеше спокойно да не си задава въпросите и да притеснява госта в студиото. Много негостоприемно някак. Не може от осем човека да съдим за нищо. Осем, все пак не са осемнайсет, айде де.
Ей, журналисти, внимавайте в картинката, да не сте депутати, та да си правите каквото си искате, я!!!
© Светлана Лажова Todos los derechos reservados