Многопластов,много дълъг разказ за края на една странност
-Виж ме!Аз съм онова хлапе от вчера! Дългата й външност зачудено се окова.Помисли, че се шегувам.Но това не беше шега.Отвратително е да се шегуваш с това! -Аз пък съм момичето от онзи ден-направи се на не тя,тя. -Нали ти каза,че съм бил странен? -Казах на едно момче,че е странно,но това беше в смисъла на готин. Тази дългокрака,дългопиеща и дългоотвратителна кобра започна свръхчовешки да ме дългодразни, или по-скоро да ме адски нервира.Тя беше от онези отвратни жаби,които знаят,че не знаят нищо,но въпреки нищото си придават свръхважностна физиономия и на интервютата за работа повечето хороподобни я смятат за страшна работоалкохоличка,каквато тази змия не беше.Просто защото змиите не пият,доколкото съм свръхинформиран по адски важните въпроси,които задават на свръхтъпоъгълните участници в почти всички,мислещи се за свръхгледаеми телевизионнорадиационни гамафон игри. И все пак,разговаряме си за страннопреминаващата ми среща с една идиотоподобна,но според някои мъжеобичащисекса и града почтена дама. -Но това съм аз-казах,изправяйки миглите на ръцете си с опашка. -Добре.Сега можеш да се махнеш от тук-изръси безрасово и безрасъдно,обиждащо и съскащо,тази невероятна приятелка на едночасовия филм. Някакъв кракоподобен шут ме изрита и аз умрях, не познал любовта.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.