На работа съм. Навън е горещо, а аз нося една щайга с някакви саксии за някъде. Потен съм. Ненадейно от някъде долита някаква голяма муха и се опитва да кацне върху ми. Започвам да правя неловки движения, държейки щайгата и да се браня, но упоритата гад не се предава и все бръмчи около мен и ме ядосва. Насреща е колегата ми Методи. Методи е устат радомирец. Няма надцакване. Винаги готов с отговора. И без да очаквам, ми разправя: - Ами да... Те мухите налитат само на лайна... Честно да си призная, много криво ми стана. Най-малкото пък от него очаквах! Насмалко не си отворих ченето от изненада. Но незнайно как ми хрумна и му отговорих: - Имаш много поздрави! Не позна! Мухата си беше женска и търсеше истински мъж!... Сега пък падна неговото чене...
Пред очите ми изникнаха сцени от филма "Мухата"...
Пази се Пенко, не и давай да те доближи, ще те превърне в Мухомен.
Не се предавай, та нали си истински, че даже и мъж.
Нев, мухата може да е търсила и Батман, но е намерила само МЕН... Сори за нея!
Петя, нарежи си един лимон, изяж го без захар и лека нощ...
Ина, благодаря ти! Те мухите с тяхното фацентно (тъй ли се казваше?...) зрение много, много не различават на какво налитат...
Мими, всъщност КОМАР, това звучи доста... МЪЖЕСТВЕНО!!!
Кога стана време за реклама?! Останете с нас, ще се видим след рекламите!!! Развесели ме, Пенко!!! Сега около мен се върти един мух, в смисъл мъжка муха. Значи ли това, че съм истинска жена?!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Поздрави!