Аман днес от навлеци, дет си се титлуват мъжкари ! Тъкмо се бях зачел как Алфата вдигал тежести с муха и половина отгоре, набавял мускули и калории само с чашката на Маги, пълна с малки тайни ... а после свалял жените в градския транспорт, когато ми светна нещо кат ‘ново произведение’ на Вал, чукнах там с ясното съзнание че ще летя с птички или ще подскачам със зайчетата в гората на стихчетата ..
.... и ...
....жената ме постави пред екрана екрана и турна заповед да гледам Бобърчето ... (което беше задължително след вчерашния следизборен ден, когато всички ‘тупали’ и ‘натупани’ пиеха от двете страни на електоралните емоции) и като се почна – мъжкар подир мъжкар, вдигаха ме и сваляха политически, тургаха ми крила, като едновременно ми заобясняваха, че било трудно време и трябвало да се напънем със всички сили да .. обаче те били насреща и ей – там – зад завоя можем да видим светлина в тунела, ама не сме били преценили правилно приказката им и сме гласували, ама ... даже ... по едно време Корнелката се появи, ама тя си е мъжкарче че едва не преби някакъвси депутат с приказката ‘ела да излезем навънка’ ... малко Кристи ма обърка в тази мъжка поредица, ам търпеливо дослушах (догледах) всички (вкл и мърморенето на женската ми компания) , та неочаквано ме почнаха да ми подхвърлят някакви страхотни ковидчета във вид на новини, и липсващи излишни ваксини, дет един ДжП заяви в ефир да не го занимават с тези глупости, а друг се хвалеше, че 1000 лева получавали за стоенето на опашка пред РЗИ за ваксинчета .. после ми се допуши от тази цялата работа , ама не – жената турна заповед за производство на салата на живо пред нея, на масата, както било в най – скъпите ресторанти , та даже си измих ръцете и почнах да фантазирам с нож в ръка и зеленикави нещица, задължителни за 40 градусовото задължително упоително лекарство против уроки и всичко останало та ...............
.......... с една дума – закъснях, отварям следващия 'Мъжкар ...' и вместо стихчета ме грабна друг мъжкар, на когото моментално завидях на свинската мазнина (щот ми липсва поне от 50 години), нареди ме в редиците на кибиците зад бабите, ам добре, че мина една красавица дет ми запя – ‘ Една девойка ме попита къде е улица Ракита ... ‘ та тикнах с пръст на онзи с баничката със свинската мазнина и рекох – ‘ Те оня е натам, жъ тъ заведе, безопасен е защото има Надуваема кукла Мишлен, която държи и люлее180 килограмов мъжкар докато той се сдуха и спадне ...
И се замислих -
Абе аз в кой свят живея ... учили са ме и са ме тренирали по класацията Мъжкар от А до Я ! ... бех и на место, дето имат друга измерителна система – нещо от мъжки пол по скалата от А до Z … или се сещам за китайската от (ХЗ-квоси) до (ХЗ-едикаквоси) ........
....... От къде ли са се пръкнали тези гърцизми по Алфа и Омега (алфа - главна буква Α и малка буква α, омега - главна буква: Ω и малка буква ω) ........... и имат ли те почва в България ...
...или съм безнадеждно остарял ...
..................................................................
И малко статистика – Алфата и Омегата ги дъвчат вече седем часа и са почти съвсем сдъвкани
Призив – Изберете българското !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (от А до Я) ... за да ги додъвчем тези Алфи и Омеги 😀
© Пламен Todos los derechos reservados