Гръмнали някакъв. Описваха го, ама не разбрах – бивша барета ли е, мутра ли, политик, бизнесмен…
Общото е – гръмнат…
Не се развълнувах. Хич… Гръмнали тоя, ще гръмнат и други… Добрите хора да са живи и здрави…
А виж – политикани, депутати, министри, чиновници, честни частници…
Ни на мен, ни на нормалните хора ни пука…
Което е страшно! Разделението зейва все повече…
хххх
През 1990 година Ливан – християнска държава според Конституцията, има 80% християнско население.
Тогава започва преселването на палестинци в Ливан.
Днес християните са около 35%...
Какъв намек – баш си е натвърд…
хххх
За трети път външният министър на остатъчна Украйна казва, че е изпратил поредно искане до МВнР на Индия – да поканят Зеленски на сбирката на Г-20.
Трети път индусите отговарят директно – изобщо подобно посещение не е предвидено…
Взеха да стават лоши към бандеровците – на „Оскарите“ не го пуснаха /а реч си беше приготвил/, на сбирката на НАТО го загърбиха…
Сега остава да не му дадат думата и на фестивала на клоуните-самоубийци…
хххх
В сряда Бейрут се оказа в мрак. Спрели посмедните два ТЕЦ-а заради неплатени сметки.
Където имало генератор – светнало.
Останалите чакат държавна намеса…
Пак някакви алюзии с нас правя. А не бива – ние сме оптимисти…
хххх
Пак за историята и паметниците.
Историята се пренаписва, паметниците се сменят.
Но – само от победителите!
Кога победиха десните бесни, децата на ЦК, та вече се опитват да заемат и други ниши – освен пред посолствоТО?
Сами не са сигурни – основната им мисъл е как да завъртят ала-бала, а после – по островите, както казаха инфантилните им главатари?
Но – луд умора няма. Само се поти…
И кара останалите да се препотяват от зор – а сетне какви идиоти идат?
хххх
В Москва направили изложба на над 400 вида натовска техника и въоръжение. Прословутите танкове, БМП-та, БТР-и, БРДМ-и, оръдия…
Безобразие! Хората дарявали бензин за огъня в степите, а руснаците хем унищожават, хем се подиграват над остатъчната тенекия.
И, преди – когато натовците излагаха руска техника в западни градове, публиката полагаше цветя, вместо да се кефи.
А сега публиката цвете не слага…
Защо ли? /Барем опитомени поети да напишат ревливи полустихчета? Примерно:
Вятър вей над „Санта ми Марина“,
руската армия се скина…
Аз съм верен на Бандера –
ама ако някой ме намери…
Ох, мама му стара –
руснак ще ме набара…
Долу Путин, Путин долу…
Но е тихо, тихо, тихо…
Баламите се свършиха…
Аз самотен си треперя –
Идат, леле, леле, леле…
Кво ли Стефчов Кирияка
Пак по задник ще дочака?!“
© Георги Коновски Todos los derechos reservados