Казват, че Нелсън е нямал едно око. Не е така. Имал е едно око…
хххх
Разговарях с едни младеж, пристигнал за няколко дни от Лондон. И, между другото, засегнахме проблема за страха.
- Господине, казва ми той, не смятате ли, че страхът е смъртен грях? Но – никоя религия не го обявява за противочовешки, защото всички вярвания се крепят на страха. „Бой се от Бога!“… И никога не помисляй, че може сам да носиш отговорността за решенията и действията си. Никога! Хем се подчиняваш на нечии представители, както се определят те сами, хем не носиш никаква отговорност за живота си. Каквото става – все е Божие дело, значи ти не си отговорен…
Наистина – удобно. И вълкът сит /тоест – властващите над душите са могъщи/, хем агнето цяло /живее с вярата си, че може всичко, защото някой друг го е решил/…
Страхът!
Основата на власт, престъпления, антихуманизъм, смазване на човека като човек…
хххх
Разкрили чужд шпионин в държавно учреждение – бил възпитан и културен с посетителите, приемал гражданите като законови господари на държавата, поздравявал, бил старателен, говорел два чужди езика, никога не връщал хората…
хххх
Минах да платя някои сметки. На гишето – куп надписи: „Тук можете да инкасирате общинските такси и данъци“, „Инкасиране на сметки ВиК“, „Инкасиране телефонни сметки“…
Викам на касиерката:
Смее се…
То и на нея какво друго й остава…
Заповядайте в блога ми - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Todos los derechos reservados