- Хайде, обади му се. Нищо няма да ти стане. – посъветва я най-добрата и приятелка.
- Не мога да му звънна. Какво ще му кажа? Аз съм Стела, с която се запозна на партито и с която прекара нощта. Исках просто да ти кажа, че те харесвам. Да, да. Ти луда ли си? – започна да се самоиронизира.
- Не, разбира се. Ще му кажеш друго.
- И какво да му кажа според теб? Той вероятно дори не ме помни. И двамата бяхме пияни.
- Разбира се, че те помни. Нали ти е написал номера си. – подаде и телефона Елена. – Хайде. Импровизирай.
- Ох, добре…Поне ще опитам.
Стела взе телефона и набра номера. Сърцето и се свиваше от страх. Ами ако се шегуваше с нея?
- Добър ден. – вдигна той.
- Здравей…
- Пица ли ще поръчате?
- Всъщност аз съм Стела...
- Тази, която вчера поръча пица ли? Хареса ли Ви?
- Да, затова исках да поръчам от същата. – измисли на момента тя.
- Добре. До половин час е при Вас. Лек ден.
- И на Вас.
Стела се натъжи. Той едва ли си спомняше за нея…
- Защо не му каза коя си? – попита я нейната приятелка.
- Какво можех да кажа? Той или се прави на ударен, или е.
- Добре, както и да е. Аз ще тръгвам, че след малко съм на работа. Чао, скъпа. Обади ми се после.
- Чао, Ели.
Стела веднага си облече най-хубавата червена рокля, сложи си малко грим и с нетърпение очакваше да дойде пицата. След малко на звънеца се позвъня. Сърцето и заби лудо докато отваряше вратата.
- Добър ден, госпожице. Ето Ви пицата.
- Нека си говорим на Ти. И благодаря.
- Няма защо, Стела. Само се подпиши тук. – тя се подписа и тръгна да затваря вратата.
- Почакай. – тя остана. – Не, няма нищо.
Стела се прибра разочарована. Но след известно време реши да се поразходи, за да се разсее. Изведнъж както си вървеше го видя.
- Здравей, Стела. – отвърна и съвсем спокойно той.
- Здравей, Теодоре. – усмихна се учудено тя. – Какво правиш в моя квартал?
- Обикалям насам-натам.
- Всъщност исках да те питам нещо.
- Времето е страхотно днес, нали?
- Да, но…
- Искаш ли да се поразходим в парка?
- Да, защо не?
Стела не можеше да повярва. Нали преди малко той и беше доставил пицата, и се направи, че не я познава, а сега той я поздрави. Кой беше този мъж?
Двамата се разхождаха, наслаждавайки се на приятния августовски ден.
- Бързо ли изтрезня след партито? – засмя се той.
- Да, а ти?
- И аз така. След него бях на работа.
- Разбрах. – намекна му Стела.
- Между другото хубава рокля. - смени темата той.
- Благодаря. - изчерви се тя.
Изведнъж телефонът му звънна.
- Ало. Какво? Пак ли с това, Мария? Добре, идвам веднага. – той затвори телефона и каза. – Съжалявам, но се налага да вървя. Беше ми приятно. – стисна и ръката той.
- И на мен. – усмихна се тя.
„Разбира се, прекалено хубав е за да е сам. Ама какво си въобразявах и аз.“, мислеше си Стела докато се разхождаше из софийските улици.
© Есенен блян Todos los derechos reservados