Помниш ли как се запознахме?
Винаги се усмихвам, когато спомените ме върнат към това... Съзнанието ми беше изпълнено с чувство на еуфория, защото те усетих. В този момент! Усетих всяко потрепване на сърцето, подсказващо ми колко много всъщност си ми липсвал... Точно ти! Тръпката от непознатото беше опияняваща. Всяка моя частица се стремеше към теб. Минутите се изплъзваха неусетно... времето нямаше значение. Ти беше всичко, което съм търсила някога. Толкова истинско и толкова хармонично. Неизвестността беше като започната и недовършена песен, проехтяла над смълчаните ми чувства... Твърде дълго таени, там някъде... надълбоко. Толкова много се промених, че започнах често да поглеждам в огледалото и да се питам - Това ли съм всъщност аз? Къде изчезна жената, която се криеше дори от себе си?! Всичко беше бездиханно, красиво... непознато... И друг път съм се влюбвала... И всяка тръпка, всяко последвало изживяване беше по-силно, по-истинско от предходното. Наистина бях объркана. Исках те неистово и това ме правеше колкото щастлива, толкова и нещастна. Не можех да те имам. Беше от тези, забранените плодове. Всяка хапка беше сладка и не можех, не исках да спирам да опитвам... Не исках да спазвам граници. Не усещах кога е предела... Просто те живеех. Всеки път, когато те виждах, проплаквах от щастие. Часовникът спираше и аз потъвах във очите ти, които ме гледаха с такова обожание. Припомнях си всяка една секунда, прекарана с теб. Целувките, ласките, въздишките, изригнали вулканично от екстаза, докато се любим. Шептящото и ненаситното желание да се слеем в едно и никога да не се разделяме... Чувството да си обичан... Винаги съм мислела, че е по-добре да те обичат, отколкото да обичаш, но сега беше различно. Раздавах обич и я получавах и никой, никой не можеше да ми отнеме това.
Освен ти...
Моментът на тъгата. На недостатъчната удовлетвореност от това, което имаш. Моментът на страха, че обичаш прекалено силно. Моментът, в който осъзнаваш, че не можеш да дишаш без човека до себе си.
И изходът е един...
Просто да си тръгнеш. Без дума... Без "Сбогом"... Убийствено е! Чувството на неизказаност, на неискреност започва да обзема всяко кътче в теб. Всяка твоя фибра крещи, от незададените въпроси... не получените отговори. Боли! Толкова много боли! Как можеш да завърнеш нещо, което е отминало? Как можеш да забравиш? Как трябва да живееш, без да можеш да кажеш на някого какво е в душата ти? Колко пуста е тя... Колко голяма е празнотата... И колко са безсънните нощи, прекарани в броене на звезди. Как се улавят миговете, които си раздал на някого? Как можеш да ги върнеш към себе си, за да се почувстваш отново като едно цяло. Защо винаги търсим свободата си, след като сме толкова самотни? Защо бягаме от щастието си и не стискаме шепи, когато усетим, че изтича между пръстите ни? Как трябва да оценим това, което имаме? Обичаме, любим, изричаме вълшебни думи... А после... какво става с нас? Попълваме графата със спомени, от които проливаме безспирно сълзите си, докато очите не пресъхнат. Къде са спомените, от които се усмихваме? И така живеем... Все едно нищо не се е случило. Все едно всичко е било нещо преходно... Като изгрева, който умира със залеза. Но ще има друг изгрев, друг ден...
А ние?
Ние сме сами...
© Кремена Стоева Todos los derechos reservados
Поздрави!Много дълбоко ме докосна!