15 oct 2008, 10:40

Но ман'с ланд 2 

  Prosa » Relatos
631 0 4
1 мин за четене
- Всеки ден, всеки час и дори всеки миг е уникален и неповторим, затова трябва да подхождаме към тях като към такива - казва Гар Ван, отпива и поставя купичката с вино пред следващият в кръга.
- Ако си позволим дори към един единствен миг да подходим с безразличие, ще сме в опасност да ни стане навик и така ще попаднем в областта на сивото ежедневие, а то е скучно - добавя Ръмжачът, като побутва напитката нататък.
- Тъй де - обажда се Но Щен Вълк. - Изненадата е най-важното от много важните качества на индивида.
След това си изказване Вълк си глътва стабилна глътка и побутва купичката пред Ко Та Рак.
- Важното е - започва партията му, - забава да става. А ако не става - ние ще си я направим.
Ко отпива бавно и полека (защото миналия път се задави), след което виното се озовава пред Шира.
- С риск да се повторя - казва братовчед му, - ще кажа, че трябва да се наслаждаваме на всяко едно наше движение и недвижение, да се стремим да ги направим все по-добри и по-добри, за да могат да ни носят повече наслада.
Големият котарак отпива бавно (не толкова бавно като Ко, но пък повече, защото му е по-голяма глътката) и връща купичката пред, условно казано, първия в кръгчето.
- Наздраве за котешката философия и полезните й уроци! - Гар Ван долива, отпива и поставя.
- И за всички с гъвкави философии, които не се срамуват да се учат от котките - усмихва се Ръмжачът и побутва виното пред следващия.
- За ваше здраве! - казва просто Но Щен Вълк и след още една стабилна глътка побутва купичката пред Ко.
- Хъм... - замисля се Ко Та Рак. - Абе, забава да става и наздраве!
После отпива и побутва виното пред братовчед си.
- Нарочно го правите, нали?! - възмущава се Шира. - Всеки път вземате само по една купичка!
-----------------
- А?! - зяпва Ко Та Рак. - Защо Гар Ван влезе в дамската тоалетна?!
- Защото е дама естествено - отговаря му Но Щен Вълк. - Ти не знаеше ли?
- Ми не. Как да зная, като непрекъснато е закачулена! А ти откъде разбра?
- Тоя нос да не ми е от вчера?! - отговаря с въпрос на въпроса му Но Щен Вълк.

© Стоян Вихронрав Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??