Obra no adecuada para menores de 18 años
Събрала се една типично мъжка компания, ударили по някоя ракия и както обикновено, темата се завъртяла около жените...
- Колко жени са видяли моите очи - въздъхнал дълбокомислено Воайорът.
- А на мене колко са ми минали през ръцете - мазно се усмихнал Онанистът.
- На мене пък нито една не може да откаже - ударил с юмрук по масата Изнасилвачът.
- А бе жени - включил се в разговора и Хомосексуалностът.
- Мога да се похваля, че имам изискан вкус за тях - похвалил се Канибалът.
- Важното е да те разберат - усмихнал се щастливо и Садистът.
- Въобще не ми пука за тях - мрачно отронил Импотентният.
- Момчета, всички сте прави, но само аз ги обичам до гроб - (уж) приключил темата Серийният убиец.
- Обаче забравяте всички вие нещо много важно! Любовта е вечна - мъдро и някак си, задгробно, се чул гласът на последния от компанията - А сега да вдигнем тост, за любовта, която дори и смъртта не може да ни отнеме - и Некрофилът тържествено вдигнал чашата си с червено вино, което бавно бе започнало да се съсирва в нея...
11.04.2014. - 13.04.2014.
Георги Каменов
© Георги Каменов Todos los derechos reservados
В мъжките компании, ако зачеркнем темите спорт, политика, пиене, футбол 😋, лов и риболов, вицове, рецепти😋, плетки, висша математика, генно инженерство, икебана 😂 и тн, не се говори за нищо друго, освен за... жени 😜
Благодаря за усминатото включване :0))