Нямам муза за писане…
Питате ме защо не напиша някоя история, а се ровя в интернет и си губя времето. Е, ще ви кажа. Защото нищо не ми идва в главата, бе хора. История! Каква история? Мозъкът ми отказва. Зациклила съм на едно място. Тръгна ли напред, взема, че се препъна. Това е! Няма вече да пиша. Нямам муза. Всичко е по средата, ни хубаво, ни лошо. Като се замисля, животът ми не е бил така тих. Не, че се оплаквам много, поне онези лошите мигове ги няма. От време на време нещо ми свие душата, но бързо се оправям.
История! Оставете ме, бе хора. И аз се мъча, но нищо не става.Чета си прозата, после някой стих да ми дойде музата, ама нищо. Нищичко не идва в тая глава. В едно обаче се убедих, че трябва да съм много щастлива или много нещастна, за да излезе нещо хубаво. В двете крайности човек пише ли, пише. Думите така се нареждат, сякаш си знаят мястото. Мисля си: „И това не е добре, да съм добре.“ Що не вземе нещо да ми се случи, ей така… Да ме разтърси малко, че току виж хептен съм блокирала. Някой ден ще взема да изляза до магазина и ще забравя накъде е пътят за обратно. Ако питате моичкия, няма да е зле. Писна му на човека да ме слуша. Добър, добър, ама всичко си има граници. Сигурно с отчаяната си физиономия съм го разчувствала. Жал го хвана горкия и отпуска си взе да ме заведе на хижа. Там сред природата да се отпусна малко, дано дойде тази моя муза. Аз, да ви кажа, добре се отпуснах. Така добре, че такъв апетит ми дойде, направо страх човек да го хване, ако ме види как си похапвам. Нищо де, то с моите има- няма 50 кила имам нужда. И без това все ме питат диета ли пазя. Каква диета бе, хора? Да не мислите, че ми е добре? Като ходя, си мисля, че ще ми се разпаднат кокалите. Все следя прогнозата за времето. Духа ли силен, бурен вятър, си стоя вкъщи. Смейте се, смейте. Току-виж съм се озовала на някой екзотичен остров. Де този късмет, а? Пак се отнесох в приказки.
На хижата сред зимния пейзаж, освен апетитът и здравият сън друго не идва. А моят, миличкият, ми се усмихва. На мен ми се реве, та място не си намирам. Но ми стана хубаво от жеста му. Благодарих му, разбира се, но как ще го запазя в тайна.
Ех, че ми е приятно да си поговоря с вас! Така и така си приказвам…
Вчера, ровя се във vbox7 (от скука де) и попадам на клипче „Какво може да ядоса Бойко Борисов?“ Пускам го и гледам, Народното събрание и г-жа Корнелия Нинова на трибуната.
Тук е моментъ да поясня, че не вземам страна в партиите, а страна на тези, които поне мъничко мислят за хората.
Госпожата започна да търси сметка на батко Бойко. Като се почнаха едни нападки един-друг. Лееее! Голямо излагане, голям цирк. Много се възмутих и взех, че написах коментар. Що ли ми трябваше да гледам всичко това? Не се стърпях, ей! Тоя цирк го гледаме от Татово време, а народът е потърпевш. Едни са с Бойко, други не. Чета си аз коментарите на другите и се ядосвам. Осъзнавам как всички сме стадо овце. Ни пастир, ни куче да ни събира. Всички блеем и се пръскаме, кой накъдето му видят очите. Да си призная, до преди да го изберат за премиер, много го харесвах, но сега виждам, че и той се увълчи. Ей, това властта е голяма работа. Както казват хората, захапеш ли кокала, трудно го пускаш. Докога ще страдаме ние, обикновените хора? Няма ли да се намери един в тая държава, да оправи нещата? Всички обещават предизборно, а после стягат примката около вратовете ни. А ние си търпим. Колкото пò ни стягат проклетата примка, толкова пò мълчим. Като мазохисти сме, брей! Ето, пак не се стърпях и си изказвам мнението. Не, че много разбирам, но за едно ще си отстоявам думата. Всички са едни и същи – убийци. На държавата и на нас, българския народ. Убиват ни бавно и мъчително, докато един ден просто се затрием като нация.
Знаете ли? Дали ще гледате клипче или ще си пуснете телевизора, разлика няма. Те са навсякъде с лъжите и смешните си обещания и оправдания. Може пък всичко това да е захвърлило моята муза в някоя дупка по разбитите пътища на страната ни? Който може да устиска, нека ги гледа. Аз просто ще сменя канала и ще слушам класика. Кой знае?... Може да напиша нещо наистина хубаво.
Хайде, със здраве! Радвам се, че ви има, за да споделя с вас!
Благодаря!
© Ваня Атанасова - Панова Todos los derechos reservados
За другото не знам, но ти определено ми подейства успокоително и окуражително! Здраве да е, приятелю!