Музикален
Разказ за меломана, който слушайки чалга, с ужас разбирал, че в някогашните естрадни песни имало смисъл.
Кебапчен
Разказ за човека, който след като се хранил цял месец с кръчмарски кебапчета, забелязал, че минавайки край дърветата, вдига крак.
Екологичен
Разказ за колоната рокери, която спряла на магистралата и бързо влошила екологичната обстановка в района.
Патриотичен
Разказ за плевенчани, които, за да не повишават черната статистика, отиват да умират в Ловеч.
Контрабанден
Разказ за това, как общо казано, правоохранителните органи заловили контрабанда на оригинален френски коняк в туби по 10 литра.
Паркингов
Разказ за шофьора на самосвал, който заспал на кормилото и разчистил два километра столични улици от неправилно паркирани автомобили.
Езиков
Разказ за циганския език, признат за официален по българските магистрали.
Географски
Разказ за това, как след поредното наводнение Видин, Лом и Силистра излизат от състава на Република България.
Пенсионерско-спортен
Разказ за скучаещата пенсионерка, намерила си занимавка в курсовете по таекуондо.
Назидателно-наказателен
Разказ за петима хулигани, свикнали да обират безпомощни баби и прекарали цял месец в болницата след среща с невинната баба-спортистка.
Демократичен
Разказ за демократичната държава, в която демокрацията зависела от думата на главния демократ.
Колбасарски
Разказ за народа, знаещ, че му предлагат салами от картон и аромат, но поглъщащ с удоволствие вкусния картон.
Правителствен
Разказ за държавата, в която управлявало проституционно правителство.
Бедствен
Разказ за кълвача с мек клюн, който нямало къде да живее.
© Георги Коновски Todos los derechos reservados