Не се учудвай, че ти си адресатът на писмото ми. Не го хвърляй, защото те е страх!
Понякога е по-добре да се преборим и да застанем лице в лице със страха, вместо да бягаме от него и от проблемите! Е, няма да увъртам повече, ще посоча встъплението си в темата.
Ако си стигнала до тук и четеш вече това, ще разбереш, че има някакъв проблем. Знаеш какъв е. Сега ще почнеш да го търсиш в себе си, но недей, не си виновна! Дори не знам кой е виновен тук!
Е, накратко ще ти кажа, че той не е само твой! Заболя те, нали?! Ех... МЪЖЕ! Такива са си...
Не го вини, изгладнялото му его го е карало дълги години да търси плячка. Не съм първата, която е "уловил", няма и да бъда последната.
Признавам, че си го възпитала добре, но някъде си пропуснала нещо и сега то се пропуква и си личи цепнатината! Не можеш да го залепиш, но можеш да разбереш за какво иде реч.
Той, жребецът изгладнял, е търсел нещо ново, нещо, с което да се забавлява, да убива времето! Явно е станало навик... Прибягва все по-често към това!
Пиша ти, защото всеки може да бъде на твоето място и не знаеш колко лесно можем да си сменим ролите в този скапан сериал! Но ще ти кажа и нещо добро, защото винаги има две страни - добра и лоша.
Е, добрата е, че където и да ходи, винаги се връща при теб, а това е много, защото не е важно къде скита, а къде нощува... Не е важно къде е скривалището му, а къде е посдлонът и къщата му!
Всичко започна на шега, но някак си прерасна в приятелство и премина сексуалността.
И въпреки всичко потърси и в теб вина! Може би му е липсвало нещо, за да посегне към това издевателство!
Но, обичай го, бъди до него и му прости, защото той обича децата ви, а това е най-силната обич!
Може би сега ме плюваш и си мислиш, че е шега, но ако не махаше всеки път червилото ми с кърпичка, щеше да го виждаш по ризата му. Аз имах нужда от него, получих каквото исках, сега ти го връщам и ти си помисли! Недей да си толкова сигурна в себе си! Мъжкото изгладняло его е жестоко!
Обърни внимание на семейството си, не само на кариерата си! Толкова от мен..
Не, вече не се срещаме... Имам сериозна връзка. Предпочитам сигурното пред несигурността! Той е мъж, иска не само вечеря, а и десерт! Успех и не му казвай за това, изгори писмото!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.