Изборите минаха. Кой спечелил, кой загубил, вътре съ. И пак стария театър! То, дето и скапана пиеса и некадърни артисти, ам и скъпи билети! Аз, кат искам театър, шъ ида на театър! Шъ си купа билет за избрана пиеса! Пък то... Кой ли мъ пита! Те си избират пиесата, цената – аз плащам! Колкот кажат! Че и от ТВ-то не излизат! Одат едно в друго кат' лазарки! Викам: аман от Вас! Скрийте съ нейде, пък си съ гледайте! "СМЕНИ СИ КАНАЛА КЪТ НЕ НИ ХАРЕСВАШ!" Сменям аз, сменям - те се там! По едно време набарах едно забавно предаване. Викам си: тука шъ гледам! Хоп! Прекъснаха го, че някой искал да съ изкаже! Кат че ли ми и важно, кой какво искал да каже! Те тъй, или инак си праят квот' си искат! Край! Никакво ТВ! Тиририк... СМС. Отварям и четъ: излезе Ви нова фактура на стойност ... След малко пак: Тиририк! Отварям и чета: поради инфлацията, едностранно вдигаме цените на продуктите с... Брех, мама му стара! Туй интернт, телефони, ТВ-та.... Бясна съм! Реших! Шъ си напрая Партия на недоволните! Шъ ми стигнат да влезем в Парламента! Шъ сме опозиция! Шъ виками Уууу и шъ ни плащат заплати и субсидия за партията! Сладка работа! Отварям ФБ, да призовъ недоволните! Гледам, наште политици налазили и там! Кибиците се ядат взаимно! Замислих съ. Колко са много недоволните! Полвината да мъ подкрепът, шъ станем първи! Тогаз шъ трябва да управляваме! Не сме съ разбрали тъй! Аз, в приказките не съм зле. Шъ съ упрая, ама, кат тръгнат протестите, кво прайм? Ц! И тъй не става! Мама му стара и политика българска! Изеде ми душичката!
© Маргарита Ангелова Todos los derechos reservados