20 may 2012, 11:56

Понякога... 

  Prosa » Cartas
1442 3 3

Понякога искам просто да ми кажеш, че не искаш да си тръгна, че имаш нужда от мен, че ще ти липсвам...
Понякога искам просто да спреш да мислиш за това, какво ще направя, за плановете ми, за останалите...
Понякога искам да усетя ревност, която да ме накара да се влюбя още повече...
Понякога искам да бъдеш егоист, ако става дума за мен...
Понякога искам да видя, че ме искаш...
Понякога искам да ме обичаш...
Понякога искам "понякога" да не значеше "не винаги",
защото ако бях започнал да пиша, че понякога те обичам, щях да излъжа!

© Борислав Демирджиев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да. Все повече го разбирам. Ето този коментар трябваше да е вътре.
    Пак заповядай!
  • Е, значи нищо не си разбрал, не очаквам и да го разбереш!
    Ситуацията също ти е непонятна, но ще се опитам да обасня това, което разбрах от критиката ти.
    Винаги можеш да се влюбиш повече, а относно "ако бях започнал да пиша, че понякога те обичам, щях да излъжа", защото аз не я обичам понякога, а винаги!
    Егоист съм написъл, за да се разбира под смисъла на лице "егоист"(но ако е задължително да се постави в женски род ще го редактирам)
    Обичтта я давам, както се аргументирах по-нагоре и все пак благодаря за коментара!
  • Това, да му се не види, не успявам да го разбера.
    Първо казваш "да се влюбя повече", а после "ако бях започнал да пиша, че понякога те обичам, щях да излъжа".
    Защото "понякога искам да бъдеш егоист", но "бях започнал". Ако става дума за някаква гей-двойка, трябва да е ясно.
    И как така, ще искаш обич, но няма да даваш.
    Зле(и като изложение, не само като смисъл).
Propuestas
: ??:??