Вариант едно
Имало едно време едно момиче, което толкова харесвало и искало пеперуди, че помолило Бог да и даде винаги да има пеперуди край нея. След няколко минути се позвънило на вратата и куриер донесъл една пратка. Отворило я, а вътре била голяма прозрачна кутия, в която пърхали пеперуди. Имало бележка "Давай им по една капка сладък сок и те винаги ще бъдат до теб." Дни наред стояла и ги гледала с възхита и обич, давала не по една, а по много капки сладък разтвор.
С времето свикнала и понякога забравяла за захарната капка. После все по-често забравяла и един ден ги намерила мъртви.
Тогава Бог и казал:
- Щом не можеш да даваш по капка от времето си за своята мечта тя ще умре
Вариант две
....... След няколко седмици радвайки се на Божия дар. Една сутрин видяла в кутията освен пеперуди и много гъсеници. Уплашила се и промълвила " Господи, аз не исках гъсеници!"
След това спряла да дава по капка сладък сок и пеперудите умрели.
Тогава Бог и казал:
- Ако истински обичаш пеперуди, трябва да се примириш с гъсениците.
Вариант три
........ След като дълго се радвала на пеперудите и омръзнало да ги храни. Решила да ги пусне на свобода и те отлетели. Вече нямала грижата да дава по капка сладък разтвор, но нямало и пеперуди край нея. Станало и много тъжно и отново помолила Бог да и даде, край нея винаги да има пеперуди.
Тогава Бог и казал:
- Когато пускаш мечтите си на свобода, защото ти е омръзнало да даваш по капка за тях, никога не искай и не очаквай отново да се върнат.
Мога да напиша много варианти на приказката, но не трябва да ставам скучен.
© Гедеон Todos los derechos reservados