8 nov 2013, 11:45  

Просто 

  Prosa » Otros
630 0 0
2 мин за четене

Наистина ми е трудно да разбера формулата на чувствата. Осъмвах 365 дни, мислейки за това, защо има хора, които просто обичаш, без причина, без хиляди спомени и споделени моменти, без следи от красиви жестове, без ваши песни... Просто има мъже, чиито очи са по-красиви от всяко едно нещо, което може да бъде споменато, докоснато, видяно или представено. Затова са просто очи, защото не са небе, море, възприятие или простор, те са просто очи. Има мъже, чийто усмивки далеч не са копие на перфектна перлена огърлица, нито пък устните им са кадифени и по-меки от ароматен, отлежал скоч. Нямат осанка на принц, нито дворец, нито трон, нито дори обноски. Те са просто мъже, които не са абсолютно нищо по-различно от мъже, но няма никакъв начин да не ги обикнеш, дори и да си ги срещнал за съвсем мъничка част от престоя си във времето и пространството. Защото те ги изпълват и времето, и пространството, и смисъла, просто изпълват теб. Такива мъже никога не биха могли да ти принадлежат, дори и да са до теб и по времето на залеза и да се къпят с теб в осанката на всекидневно израждащото се слънце, там са, но ги няма, просто ги няма и просто ги има. Те са такива, защото дори и да виждаш образа си отразен в очите им, които са просто очи, те не са до теб. Те са навсякъде, обичащи силно, но само себе си. Те се борят, винаги, за всичко и най-вече за слава. За славата на мъжете, които всъщност са, за обичане. За славата на мъже с очи, просто очи, които по никакъв начин и повод не биха могли да бъдат описани. За славата на мъже, които са там, но ги няма, които те покоряват с недодяланата си усмивка и започват да те притежават, просто така, защото са се преборили за славата на такива.
Тези мъже не се срещат на всеки ъгъл, нито пък във всеки град, нито дори във всеки континент. Те просто се раждат такива, един на безкрайност. Няма причина да са всичко, но просто са. Но не за всяка жена. На един такъв мъж се пада по една обречена жена, която просто ги обича, просто обича просто очите им. Това са мъже, които просто се борят за слава, и не често, но се преборват. И се появяват жени, които просто ги обичат и се борят за слава на обичани от борещите се за слава мъже. Просто. Толкова просто... Толкова "Борислав".

© Авелина Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??