23 dic 2010, 15:46

Провал 

  Prosa » Otros
813 0 2
1 мин за четене

Боже колко грешки направих, колко пъти, воден от желание за успех и желание за признание, правих глупости.Колко ли съм лъгал или говорил глупости. Винаги съм си мислил, че като съм добър и намеренията ми са добри, може да ми се простят няколко грешки. Обаче в живота не е така, когато ти сложат етикет - той остава за цял живот. 

Вървя по пътя и си мисля, имаше ли смисъл от всичко, което направих. 

Защото всичко се обърка, ужасно много се обърка. Мисълта за провал не излиза от главата ми, провалих ли си живота? Как човек може да не е убиец, наркоман или крадец, но да е лош и да е провал. Как се променя животът на един човек, който е провал. Колко опита, сили и надежди трябва да хвърля, за да стане поне едно нещо хубаво с мен. Търся вината си и не знам докъде се разпростира, колко е моя и колко е нужно да се поправи. Дали един живот може да се провали, има ли начин да се поправи.

Има ли смисъл да живея с мисълта всеки ден за това колко голям провал и грешки съм правил. Да сложа ли край на живота си, или да продължа напред като никой. Защо ли пиша и това, защо ли съм се родил.

© Някой Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Най-лесно е човек да се предаде, а най-трудно е да устои и да намери нови пътища... Уважавам борбените хора, тези с хъс, които са запазили живеца си, въпреки всичко...
    Честито Рождество и успешна Нова Година!
  • В живота на всеки човек има върхове и спадове! И нищо не е само черно или само бяло! Когато ми е тежко, винаги си казвам "И това ще мине"! Зная, че след време даже ще се смея на грешките и на притесненията! И никога не забравям, че ако аз съм зле, има хора, които са далеч по-нещастни, затова благодаря на Господ за това, което имам, колкото и да е малко! Честита Коледа и Светли празници! По Коледа се случват чудеса!
Propuestas
: ??:??