Беше горд, че има добре платена съвест...
Творческият връх в кариерата на каръка идва не когато стъпи на краката си, а между тях...
Веднага след първия полет на братя Райт, хората масово са започнали да експериментират с тъщите си...
Някои жени тълкуват примиренческата фраза "Добре де, ако искаш на главата ми се качи!" като сексуален намек...
Не е справедливо някак си! Има всякакви дни и вечери на отворените врати, но няма нито един, или такава - на отворените жени...
Не знам защо, но винаги свързвам осми март с филма "Денят на чакала", а девети - с "Денят на независимостта"...
Трябва да върнат задължителното военно обучение. Особено в семействата, където мъжът е с една глава по-нисък и далеч по-слаб физически...
Открай време българинът е в плен на глобалното замотване...
Разбрах защо са изчезнали динозаврите - админите са ги изтрили...
Там, където не става с добро, на помощ идва жената...
За да видиш истинското лице на българския политик, той трябва да се обърне с гръб към теб и да се наведе силно напред...
И при секса, и при пиенето от шише, за да вкараш, първо трябва да го надигнеш...
Най-вредно за кожата е честото излизане от нея...
Рекламите яростно се опитват да ме убедят да си купя нещо, което е далеч по-добро от онова, което до вчера са рекламирали като съвършено...
Много от хората, които присъстваха на сватбата на Кръстника, още на следващия ден се включиха в програма за защита на свидетелите...
Само си представи: еднопосочен бАлет...
РОДЕН КИЧ
Роден кич, о, мамин сладък,
що стърчиш навред край мен;
кой полиран мозък, гладък,
ти е дал живот дори за ден?
Виеш дразнещо в чалгия,
друсаш се сред силикон;
за всяка пайнерска мастия
бог си и си пръв закон!
И над фейсбука унесен,
в роден кич бода очи...
Чалго-манекенска плесен
по стената се лепи...
Кирето -/Об/ран Босилек
Едва ли ще те арестуват, ако си свързан с чужди служби. По чистота.
Обикновено човек има най-горчив опит с нещата и жените, които е смятал за сладки...
Нов прочит: Министерство на здравеоРЯзването...
В много случаи, когато попитам някого какво да направя, за да реша даден проблем, получавам отговор: "Абе, я иди се гръмни!". Питам се, тези, дето ми препоръчват това, дали са го пробвали?
Истинската победа е постигнатата с благородни средства - например с благородни метали...
Криза е. Хората осъвместяват много длъжности. Например: Съдия изпълнител. На мокри поръчки...
Беше горд, че има добре платена съвест...
В ерата на информационните технологии: Кокошките започнаха да снасят. Информация...
Представяш ли си, ако гробарите си спретнат едно риалити R.I.P. Brother?
Един археолог изровил мумията на златната рибка...
Виагра, Надежда и Любов...
За да не ставате жертва на големи и болни амбиции, лекувайте ги навреме, докато са още малки.
Не умея да завиждам благородно. Благородството ми се състои в това благородно да прецаквам онези, които ми завиждат.
Обява: Изглаждам недоразумения заедно с онези, които ги създават.
Подпис: водач на валяк.
Все още трансферният прозорец е отворен. Гилдията на фолк певиците се оглежда за привличането на нови футболисти...
Добре, че Щастието не расте по дърветата. Иначе някой идиот щеше да го сбърка със забранения плод и от брулене нямаше да остане и една слива за смет...
За разлика от футбола, в лудницата не те гонят, а те приемат с отворени обятия не само с два, но и с повече жълти картони...
Предлагам Парламентът да бъде преоборудван в казино. Така за пръв път депутатите ще имат възможност да губят пари или да чуят онова, с което обикновените граждани отдавна са свикнали - "Банката взима всичко!"...
Ако в някоя болница влезеш дегизиран като нормален човек, ще изплашиш персонала до смърт...
Един ум си имам, но е крайно недостатъчен за всичките ми вътрешни гласове.
Хора, проветрявайте си главите от време на време, че от тази политика не се диша!
Депутатска математика, основни операции:
събиране - за мен, умножение - за мен, деление - за мен, изваждане - от теб...
Кирето, 09.09 – 27.09.2013г., Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados
Понякога единствено смехът , е липсващата съставка за постигането на баланса. Дори и това да е смях през сълзи.
Жанет,
не е важно колко гласове чуваш, а какво Ти казват!
Поздравче!
Сър Димитри,
какво да Ти кажа, братко, дори съвременната химическа промишленост подпомага разклатения престиж на българина)
Поздрави сърдечни!