Първата вражда любов не хваща...
Обява: Продавам златна рибка на цената на три желания.
Gun N`Roses за политиците...
Винаги е по-добре с рогата напред, отколкото с краката...
И ракът започна да се хвали:
- Казвам Ти, брате, луд късмет - като ми тръгна назад, назад, назад...
На 31-ви октомври фолк дивите щели да празнуват "Вси Мастии"...
Много скъпо ни излизат евтините политически номера.
Особености на женския футбол при контролни мачове с мъжки тимове (Мои, лични наблюдения):
1. Непрекъснато се стремят да притискат противника. Към себе си.
2. Допускат играта дълбоко в своята половина.
3. Не протестират пред съдията, когато им вкарат гол.
4. Женският отбор често се оголва отзад.
5. При спиране на топката с гърди, не се свири нарушение, когато върху тях има и мъжки ръце.
6. Размяната на фланелки в края на мача е задължителна...
На особена почит в областта на спорта, е бягането. От страната.
Сега разбирам защо американците слагат върху своите пари пирамида с око - за да виждат и знаят кой им бърка в джоба...
Стигам до извода, че съм стигнал до него твърде късно...
Имам идея за преобзавеждане на Парламента - 240 стола. Електрически.
Някои хора непрекъснато чакат да се обърне палачинката, вместо да се запитат кой държи тигана.
Отваря ви се златна възможност - връщате времето за секс с един час назад.
Напук: Дори да ме докарат до кривата круша, пак ще съм винаги горе на черешата.
В "Левски" се създават най-добрите положения за гол. Треньор...
Зимно часово време в ГЕОМЕТРИЧНА прогресия: за последните 20 години, политиците върнаха страната с един век назад...
Най-красивият сезон, това е хармонично балансираният ум.
Първата Любов на политика са парите, а голямата - тази към себе си.
В политиката, най-много медиен шум се вдига след употребата на... заглушител.
Имам идея, едно от ТВ предаванията да се преименува на "Музикална... Епидемия".
Пенсионен фонд "Поверие"...
Казано на футболен език: мисълта ми напусна очертанията на главата.
Предложение за изменение на част от текста на песента "Вятър ечи, Балкан стене":
Който носи мъжко сърце
и българско име,
... да си плюе на петите и да не се връща повече в страната!
И сега ако някой ми заговори за равенство между МОЛ-овете...
Пожелание към нашите политици:
Go/l/d Bless You !
Големите пари са там, където хората нямат никаква номинална стойност...
Нов прочит от мен:
HELL OR WIN!
Свободата в България е като аналоговия сигнал - излезе от употреба..
Тъй ли една жена не се сети, вместо като вещица с метла, да се маскира като чистачка с прахосмукачка в Народното събрание. Щеше да изкара добри пари.
Някои хора искат да превърнат качественото образование в злокачествено образувание...
Какво мисля за държавното устройство на страната :
Конституционна анархия...
Поспи, поспи, юнак балкански,
от сън дълбок не се буди.
Сънувай силикон по бански,
мечтай за слава и пари...
Формулировката за Деня на народните будители е твърде остаряла. В наши дни би следвало да се празнува "Ден на нЕродените будители"...
За Хелоуин Държавата реши да се маскира като зла мащеха. На сутринта след празника се погледна в огледалото. Костюмът толкова ù хареса, че реши да го поноси още. За неопределено време...
Докато българите се маскираха като екзалтирани американци, сирийците екзалтирано се заобличаха като българи...
А някога дали ще празнуваме Вси СветиНи ?
Кирето, 25.10 - 06.11.2013 г., Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados
Таня, без съвест няма позиция, а ако липсват и двете, човек заема неприлична поза
Поздравче!