Ако търсиш непрекъснато под вола теле, бъди готов да срещнеш роднини...
Знам и по-болезнен начин да изгубиш почва под краката си - като паднеш от високо...
Не съм чувал някой да е нарушил Закона на джунглата...
Някои хора непрекъснато се опитват да надскочат себе си, само и само да си ударят гъза в тавана...
Пернишко божество с четири букви - "GOLF “.
Когато се въртиш в омагьосан кръг, най-трудно е да намериш ъгъл, в който да си събереш мислите...
Единствено когато работиш за себе си, разбираш, какво е да имаш готин шеф...
Скоковете във вода са болезнени, когато пълнят басейна след скока...
Уточнение на домоуправителя: кокошките от блока са КУКУВИЦИ!
Обзе ме чувство на национална Бодрост...
Нямам проблеми със слуха, но наистина не се чувам какво говоря!
Възползвайте се от правото си на глас... в пустиня!
Никога нямаше да прости на тези от гражданското, че го осъдиха на трийсет години брак при първоначално строг режим...
Ако алчен и зъл иманяр се ожени за някоя бедна и добра женица, със сигурност някой му е подшушнал, че тя има ЗЛАТНО сърце!
Имах няколко златни правила, но ги претопих, за да си направя от тях едно златно изключение.
Едно време е имало всичко щом всички приказки започват с "Имало едно време"...
Времето е пари, които мързеливците инвестират в изобретяването на оръжия, за да го убиват по-ефикасно...
Съвсем малко ми трябва, ама като не ми достига...
Стигнах твърде далеч. В грешна посока...
България отдавна живее в ледников период. Доходите на българите са тотално замразени...
Когато не знаеш какво да кажеш, по-добре си го кажи наум.
Ако жената мълчи, да знаеш, че това говори много!
Въпросът вече опира до това, да ДОживееш с една заплата в България...
Как да те бръснат за слива, като си все горе на черешата!
Българинът е винаги изцяло положително настроен към чуждите неуспехи...
Ако „храната прави борбата”, то борбата за храна какъв спорт е?
Във връзка с нарастване на опасността от прилив на недоволство, Агенцията за регулиране на социалното напрежение, започва контролирано ИЗПУСКАНЕ НА НЕРВИТЕ на българите...
Надеждата да видим светлина в тунела, всъщност се оказа светлина в комина... на крематориума.
Не съм сигурен, дали е правописна грешка, но нашенецът, е по-склонен да повярва в „Теорията на Големия КРИВ”.
Кирето, 21.02.2012
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados
Ама предизвикват не само смях,а и размисъл, защото казваш доста истини за битието ни.
Можеш го!