Obra no adecuada para menores de 18 años
Социологическа анкета:
- Какво мислите за нашата партия, а и за политиката като цяло?
- Не мога да ви отговоря…
- Не се ли интересувате от политиката?
- Напротив! Дори редовно гледам рекламите ви по телевизията, че даже вземам аспирин и чета по вестниците…
- Тогава – защо не можете да изкажете мнението си за политиката и политиците?
- Виждате ли, обещах на покойната си майка никога повече да не псувам… А други точни думи за вас нямам…
хххх
Няма „български политически елит“. Няма и „френски“, и „немски“, и изобщо – „европейски“.
Има проамерикански проститутки…
хххх
Най-напред свалиха табуто от лъжата, после от измамите, сетне от договори, клетви, обещания…
И сътвориха добре разбъркан хаос – кална локва за лов на души…
хххх
Не използвам дори този ден за мислене.
Или ще се напия, или ще вдигна кръвното, или ще се сбия, или ще заспя...
хххх
А и за какво да мисля?
Листите са нагласени по чужди интереси, системата е подготвена другиму да служи, класацията утре отдавна е готова…
Усилено мислут само взелите пари за гласуване – чии борчове най-напред да върнат…
хххх
Ако пък се замисля – първият въпрос е отговор на всичките проблеми на обществото – защо разрешават само веднъж да се мисли?
И не питат: а ти какво разбра?
Пък, ако случайно си разбрал нещо – забраняват ти да го кажеш…
хххх
Ето и резултатите от утрешните избори:
Печелят – които трябват
Влизат – за които е платено
Корабът потъва нормално, вода има за всички…
© Георги Коновски Todos los derechos reservados