27 ene 2012, 11:55

Романс край синьото езеро - глава втора 

  Prosa » Novelas y novelas cortas
1342 0 0
6 мин за четене

        Романс край синьото езеро


                            Глава  втора

 

Петък към обяд Лидия се обади на Стан за да им предложи разходка до Копривщица през неделния ден. Естествено тя знаеше, че Нели е на симпозиум, а Радо беше командировка в Италия. Щеше да се завърне в събота на обяд.  Разбраха се да се чуят в събота вечерта, когато половинките им ще са се прибрали.

След работа, Стан отиде до големия махленски  супермаркет   и реши да изненада нежната си половинка с нов специалитет. Още от дете обичаше да се навърта в кухнята около майка си и му правеше удоволствие да ù помага. Така научи доста неща от кулинарното изкуство. Когато се ожениха с Нели, много често той беше човекът, свещенодействащ в кухнята. Даже когато имаха гости, Нели  често пъти сядаше на масата с гостите и заявяваше на всеослушание “да видим с какво ще ни нагости Стан”. И действително  не бяха редки случаите, когато тя действително не знаеше. Така постепенно готвенето  му стана “хоби”. Купуваше кулинарна литература, следеше предаванията по телевизията, изрязваше и колекционираше рецепти, публикувани във вестници и списания.

 Прибра се към седем и се завъртя из пустия апартамент. Без Нели тук беше неуютно и студено, просто нямаше живот в семейното жилище. Чудеше се какво да направи, когато се сети за телефонния разговор с Лидия. Реши да си направи майтап и да се посмеят. Никой не отговори на телефонния звън. Явно Лидия все още не се беше прибрала. Тя работеше в Националната художествена галерия и понятието “работно време” за нея беше относително понятие.  Наля си от уискито, което беше купил днес и седна в хола. Включи телевизора и се заслуша в новините. Какви бурни събития се случваха по света, навсякъде кипеше и вреше, войни, земетресения, урагани  с “нежни имена” и цунами, десетки хиляди загинали от куршуми, мини и природни бедствия. А в техния дом всичко беше тихо, спокойно, безоблачно. Стан и Нели бяха щастливи, обичаха се от деца, свързваше ги нежно приятелско чувство, уважение и, не на последно място, любов и физическо привличане. Тя не познаваше друг мъж, даже не беше се целувала с друг, а и при него беше почти същата ситуация, като изключим няколко епизодични авантюри без особено значение, докато служеше в Хасково.

Но тази вечер категорично не му се седеше сам. Обади се на  Румен, стар приятел от казармата - заклет ерген, но никой не отговори на телефона.  Наближаваше 8, когато реши пак да звънне на Лидия. Отговори му запъхтяният ù глас - току-що се прибрала, искала да вземе душ и да си почива. Днешният ден бил много изморителен и имала нужда от “релакс”. Даже смятала да не вечеря, не ù се мърдало от дивана.

-                    Вземи си душа, яхни едно такси и пристигай да си почиваш на нашия диван - весело подхвърли Стан.

-                    Нямам сили даже да извикам такси - каза Лидия с явното намерение да съкрати разговора.

 

Когато след 45 минути  звънецът у семейство Лидия и Радослав Берови изпя тривиалната мелодия, Лидия доста се забави, докато отвори и ахна, виждайки усмихнатия до уши Стан в рамката на вратата.

-                    Сюрприз! - се провикна закачливо той и обгърна с поглед целия хол, където го беше въвела домакинята.

-                    Сама ли си? - с много чуство за хумор я попита той.

-                    До сега бях сама, сега вече не съм - отвърна на шегата с шега Лидия и двамата се засмяха непринудено.

-                    Хайде, хвърли си една дрешка и да вървим - каза Стан, гледайки току-що излязлата изпод душа млада жена облечена в розов хавлиен халат.

След 25  минути,  Стан паркираше Маздата пред блока, а след само 10 минути седяха в двете кресла с чаши  “Чивъс Регал” в ръце. След второто питие Стан започва да свещенодейства в кухненския бокс, акомпаниран от приятните италиански мелодии. Лидия го гледаше и се възхищаваше на неговата сръчност  и желание да ù покаже кулинарните си способности. Вечеряха набързо, изпиха бутилка червено вино и отново седнаха в креслата  с чаши в ръка. Разговорът вървеше мудно, дългите паузи сполучливо запълваше музиката. Лидия стана, протегна ръка и го повлече в бавен танц. След третата стъпка усните им се сляха. Инициативата пак беше нейна. Очите ù горяха, гледаха го изпитателно и в тях се четеше само едно - желание.  Притиснала се в обятията му не отделяше устните си от неговите, целуваше врата и ушите, гърдите му  и все по-силно се притискаше към мъжа. В този миг Стан се сети за шегите на Радо, че жена му е нимфоманка и няма мъж, който да я удоволетвори. Всичко го приемаха със смях като поредната му шегичка и закачка с жената, която обожаваше.

         Лидия беше миньонче с къса тъмно кестенява коса, носеше “цайси” по последна мода, имаше правилни черти, малко чипо носле, изумително бели зъби и фигурка на порцеланова статуетка. Малките ù гърди изглеждаха стегнати. Иззад очилата поглеждаха хитри очички, изпълнени с особен блясък, който изпъкваше още по-силно благодарение на тъмния им, почти черен цвят.

         Когато и четвъртото питие беше изпито, Стан я вдигна на ръце и отнесе към спалнята. Положи я върху широкото легло и се настани до нея. Оттук нататък инициативата беше изцяло нейна.

         Лидия съблече  блузата, под която нямаше бельо, събу белите панталони и прашките, след което се надвеси над Стан, съблече ризата му и зацелува гърдите му, слизайки все по-надолу и по надолу. Разкопча кожения колан и копчето на панталона и със зъби смъкна ципа.  Когато пантралоните бяха вече на пода,  слиповете му го последваха.  Лидия определяше позата, темпото и  продължителноста на удоволствието. Стан се беше оставил напълно в нейни ръце и се наслаждаваше на изтънчената еротика,  с която Лидия беше изпълнена. Такива сексуални удоволствия не беше изпитвал  никога досега и се чустваше на седмото небе. Сякаш беше открил  съкровището с плътските удоволствия в пещерата на Али Баба.

         Упоени от алкохола и възбудата, не бяха усетили влизането на Нели, докато силната светлина не ги обля. Виждайки фигурата ù  в рамката на вратата, нейното лице, замръзнало от изненада и болка, бяха се вкаменили като  скулптури.

         Когато Нели загаси осветлението, затвори тихичко врата след себе си, моментално изтрезняха и разбраха, че положението беше, меко казано, изключително деликатно и неприятно за всички. Но станалото беше станало.

         Лежаха като парализирани - всеки със своите мисли и цялото очарование и сладост на вечерта бяха изчезнали като кошмарен сън.

         Когато на следващия ден  братовчедката на Нели напълни един куфар дрехи и бельо, Стан не беше вкъщи и не разбра за решението на съпругата си да го напусне и замине за Канада.

         Стан се прибра от работа директно, от Нели нямаше и следа. По липсата на някои дрехи разбра, че беше идвала да  ги вземе. Оставаше да открие къде беше отишла и да се опита да  изпроси прошка.

         В същия този момент самолетът на авиокомпания “Луфтханза” кацаше на летището в Мюнхен и само  след 2 часа и 35 минути от същото  летище щеше да излети самолета Мюнхен - Монреал, приютил на борда си Нели. Пътищата им се разделяха, но никой не знаеше, че никога повече те нямаше да се пресекат. Едно двадесет и петгодишно приятелство и любов бяха погубени за миг.

         След 8-часов полет, в 18 часа и 35 минути местно време,  Боинга на немската авиокомпания кацна на летище Пиер Елиот Трюдо в Монреал.  Нели беше на канадска земя. Какво я очакваше тука? Може би нов живот.

        

 

© Крикор Асланян Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??