11 dic 2021, 7:26

 С глас на влюбен саксофон: Понеделник (08.02) 

  Prosa » Novelas y novelas cortas
421 1 5
Произведение от няколко части « към първа част
3 мин за четене

Ден като всички останали (с нищо по - различен, но и никога еднакъв).

Началото на деня беше обещаващо.

Небето беше ясно, слънцето грееше силно и създаваше усещането, че нещо наистина хубаво, и запомнящо се предстои.

Температурите бяха положителни, както навън, така и в душата.

Лъчите се заиграваха с косите, отразяваха се в очите, докосваха устните. Сякаш беше безкрайно лято, оставящо още по - безкрайно-запомнящи се спомени.

Лято, което те караше да искаш още; да чакаш и тръпнеш за повече; да жадуваш, и копнееш да не свършва или поне още малко да продължи.

Понеделник - с нищо по-особен, но и толкова различен.

Ден, чиято забързаност ме караше да осъзная колко много влюбена съм, всъщност.

В небето, облаците, слънцето, земята, тревата, дърветата.

В залеза и изгрева, и начина, по който целуваха морето.

В златистите отражения по повърхността му, която беше ту спокойна, ту бурна.

Точно каквато си и ти.

Най - големите бури бяха в нежността ти, а нежността ти пък се криеше в най - опустошителните ти урагани.

"В окото на бурята си..."

 

Понеделникът започна обещаващо, докато обещанието за спокойствие и мир не се превърна в гръмотевично, и намръщено главоболие.

Облаците се бяха скупчили навъсено един до друг, в най - сивото сиво, което бях виждала някога.

Началото на Февруари тъкмо беше настъпило - студено и сковаващо, но напук на времето навън в душата, и сърцето бушуваше пролет.

Пролет... Зелена и свежа, като чувствата, които се зараждаха в мен към теб.

Ти беше мислите ми и мислите ми бяха теб.

Усмивката рано сутрин, присъствието през деня и причината, която ме държеше будна до късно през нощта.

 

И някъде там, докато в твоите представи Белият заек тичаше след Алиса, а в моите вече бяха в Нарния, някъде там пропаднах.

Гласът ти.

Смехът ти.

Устните ти, които мога да целувам постоянно.

Страст.

Желание.

СлабосТИ.

Точка.

» следваща част...

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти и аз, Миг, че си тук, и че ме четеш! Огромно удоволствие ми е като наминеш през света ми.
    Сърдечни поздрави с пожелание за прекрасен остатък от съботата

    Ирина, много добре разбрах какво имаше предвид, но благодаря за пояснението, все пак.
    Много усмивки и сърдечни прегръдки от мен
  • Акт като действие и постъпка, да уточня. Ако ми се чете за полови актове, ще си се наслаждавам на моите писаници 🙂
    Весел уикенд и на вас, народе!
  • Обичам творби в които съзнанието ми се наслаждава не на фактите , а на тенденцииите! Осъзнаването и наслаждението на пътя към "Акта" е най голямата радост(намиг) ! И в моя свят е така! Обожавам да те чета! Не е комплимент, а радост( защото си казвам "много сме - силни сме (шматките))! Благодаря!
  • Понякога, уви, така се случва. Първите слънчеви лъчи те оставят с усещането, че нещо ще се случи, пък после.. стоиш посредата на прашен кръстопът и се чудиш накъде да хванеш.
    Не винаги обещанията се сбъдват..
    Благодаря, Ирина, за включването. Определено мисля по въпроса.
    Прекрасна събота желая
  • Проваленото обещание на понеделника обнадежди и мен, че нещо все пак ще се случи в този разказ. Но не стана. Липсва ми актът, повествованието, интригата. Защо така?
Propuestas
: ??:??