Може би бе лудост,но толкова сладка,сърцето ми бие лудо всеки път,щом те пожелая,а душата ми плаче,когато за теб си мечтая!Не вярвам,че мога да обичам,че можеш и ти да ме обичаш,но ти събуди в мен чувства,които ме изгарят,устните ми търсят твоите - и не намират сладката наслада,кожата ми търси нежния ти дъх,изпълнен с толкова желание,и болката изгаря ме - от липсата на твоето страстно дихание!Липсваш ми,липсва ми всеки твой поглед в мрака,всяка твоя загадъчна усмивка,всяка твоя ласка,когато сляти бяха нашите тела!Не знам колко ще успея да изчакам,за да докосна пак твоите ръце,да усетя туптенето на твоето сърце и да вкуся от сладката наслада в устните ти така желани!Моля те не ме оставяй за дълго сама в нощта,тръпнеща от желание и търсеща твоята душа!Знам,че има пречки пред нашата любов,но дали е толкова абсурдна?!Не искам много - само откраднат миг в нощта,да слеем нашите тела и да забравим за важните неща!Обичам те и чувствам се виновна,защото не е честно спрямо другата жена,но навярно тя може да ме разбере,след като усетила е твоето толкова добро сърце!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.