Тя – тя вече трети ден очакваше да се обади оня младеж на когото в кокетното кафене, след кратък флирт, даде телефонния си номер. Не правеше така, но, ...
Той – той правеше маркетинг проучване за нов модел домашен кухненски робот.
- Ало, здравейте! (Жизнерадостно).
- Здравейте, радвам, се че все пак решихте да ми се обадите! (Въодушевено).
- ?!? (Недоумяващо).
- Не беше трудно да наберете номера, нали? (Кокетнически - страдащо).
- Надявам се Ви намирам с добро разположение на духа! Моля, кажете, кое е най-важно за вас, за да се чувствате отлично? (Делово).
- ?!? (Недоумяващо).
- Нека Ви подскажа, свързано е с фантазиите на всяка съвременна жена? (Леко загадъчно, с дрезгавина в гласа).
- Явно Вие разбирате много от съвременни жени. Да Ви попитам ли тогава, аз ако не е тайна, коя съм Ви подред за днес? (Малко дръпнато).
- В интерес на истината едва 25-та, но денят е дълъг. (С усмивка и надежда).
- Това значи ли, че трябва да побързаме, за да не ви бавя? (Опит за шега. Не правеше така, но ...).
- Не се притеснявайте – за мен е много важно и Вие да се чувствате добре. (Отново жизнерадостно).
- Яснооо, е няма ли да ме поканите на кафе? (Женско кокетничене. Наистина не правеше така, но ...).
- Разбира се, макар, че е странно, тъй като още не сме свършили работа? (Жизнерадостно и делово).
- Вижте, нека сме наясно, не правя нищо след среща на първо кафе! (Малко ядосано).
- Кафето беше Ваша идея, но пък и вие знайте, че аз кафе преди да свърша работа не пия! (Също малко ядосано, макар и да се сдържаше).
- Явно сте работохолик, деразайте, но без мене – не ме интересува вече вашия „инструмент“! Всяка уважаваща себе си жена, като мен, има нужда и от капка внимание! (Троснато).
- Вие, специално, така като Ви слушам - едва ли! Ако не греша вече Ви отделих цели 30 минути и това не помога. (Вече ядосано).
- А Вие Господин „Бързия” не чувствате ли срам, че подвеждате и обиждате жени като мен? (Ужасено).
- Аз жени като Вас, обслужвам, вече цели пет години и все още нямах оплакване - явно до днес! (Замислено и разочаровано).
- А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а, моля Ви, забравете този номер! (С бяс и рев през сълзи, тръшва телефона).
- Май е време да променя стратегията, защото този Свят съвсем се смахнА! (Замислено затваря телефона).
© Todos los derechos reservados