8 ene 2009, 7:39

Спомени за една дребна душица 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
4621 0 3
2 мин за четене
Дребна душица



Една дребна душица се събрала с друга дребна душица.
Родили си мижитурка...


Подарили свободата на една дребна душица.
Свободата я смачкала...

Живееше една дребна душица в един стереотип, за другите тя беше голяма работа, навярно, защото те изобщо нямаха души.

Дребната душица вчера прочете книга, май нищо не разбра, 
но пък остана впечатлена.


Дребната душица се разхождаше в парка, а в нея пък се разхождаше една мисъл. Наскоро мисълта се разболя от клаустрофобия.

Една дребна душица получи вдъхновение, не тя не написа стих, просто отиде до тоалетна...

Дребната душица рисуваше автопортрет, дребната душица рисуваше великан...

Вчера дребната душица проходи, уверено запълзя в живота...

Дребната душица намери своя смисъл в живота - дребните неща...

Дребната душица реши да намери себе си, погледна навън разпъпилата се природа - не, това бе твърде наивно, разтвори една книга - не, това бе твърде сложно, пусна си телевизора, даваха новини и се зарадва - там тя беше главният герой...

 

Дребната душица се запозна с един голям човек, почувства се значима.

Показали на една дребна душица смисъла в живота и тя се вземала на сериозно.

Дребните душици обявили независимост, имали си химн, столица и знаме и вече не се чувствали така дребни, но все още били незначителни, така им казал чичо Сам.

Дребната душица порасна, превърна се в критик.

Дребната душица снощи се напи с приятели, почувства се още по дребна...

Една дребна душица се обяви за институция и вмигом две други дребни душици припаднаха от вълнение...

Дребната душица се влюби, поне така си мислеше, останалото бе материално и сполука...

Дребната душица издигна лозунг, каква пародия...

Из философията на дребната душица: Бъдете големи, завинаги!

Няма дребни душици, има дребни мисли...

Из дневника на Дребната душица:
Днес се събудих, благодаря ти, Господи! 

Две дребни душици на едно място са просто лоша компания, три дребни душици – митинг на националисти, четири - национална катастрофа.

Реално погледнато житието на дребната душица се състои в това да издребнява...

Провала на един светъл ум неминуемо води до триумф на дузина дребни душици.

Според природните закони всяка дребна душица достига преклонна възраст, освен ако не прочете Моята борба...

Когато дребните душици триумфират, то в същото време светът плаче.

Дребната душица не расте, а издребнява.

Дребната душица няма цвят, има дребни интереси.

Дребната душица реши че ще покори всички върхове,
роди се утопията...

Дребната душица прочете Приказка за стълбата и си каза:
Това не се отнася за мен...

Дребната душица реши да се пробва в смело начинание и се впусна в най подходящото според нея, включи се в конкурса Герой на прозаичната мисъл, обявен от известен стенвестник...

Дребната душица извърши чутовен подвиг, всички се засмяха, само майка и бе горда с нея...

Две дребни душици вземаха властта, други две се обявиха за опозиция, за да има равновесие в природата...



© Христофор Тодоров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • На леглото ми е седнал плешив цензор музикант и за всяка моя песен има хиляди уши...
    Аз не мразя никого драги ми смехурко, обичам да се надсмивам над всичко и най вече над себе си, а ти не се взимай толкова насериозно , ще остарееш твърде рано.
  • познавам я ... новсякъде са ... това че ги мразя означава ли че не съм ... как дребната душица се излъгва че не е такава и определя за дребна душица по своите критерии някой друг?
  • Много интересно...хареса ми
Propuestas
: ??:??