7 dic 2007, 11:29

Странник в странна земя 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
2178 1 3
1 мин за четене
 

Разхождам се като странник в незнайна земя, а безкрайните дюни от събития се разпиляват и събират от времето. Странни събития и странни хора са това...

Поглеждам към небето и виждам звезди, а те виждат мрак. Вслушвам се във вятъра и чувам песента му - тъжна и весела, а те... те чуват само воя на вихъра и отминаващия студ, пръснат сред листата. Погалвам тревичките. Току-що поникнали от рохкавата пръст символи на живота... на надеждата. А те ги подминават, зървайки само изпръхналата прашна земя, изстрадала под босите стъпки на бедняка.

Очите ми следят устните им - застинали в изиграно подобие на усмивка. Зървам за миг зад очите им и виждам страх. Дори празнота. Те поглеждат в огледалото и съзират живот.

А аз продължавам напред сред странните хора със своите странни събития и мечти. И те подминават усмивката на устните ми и тъгата в погледа ми. Бягат от онзи мрак, обречен да бъде наричан Свобода...

И аз оставам пак сама.

Дори сред този свят със странни хора и странни събития, съм отново сама.

© Танцуващо Небе Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Много ми хареса!
  • Направих избора си доста отдавна и продължавам да го правя всеки ден : )
    10х за коментара и разбирането! : )
  • Странно...всъщност ти си странната,защото те са мнозинството...Познато чувство!Да бъдеш иглолистно дърво в широколистна гора...Ти си един Малък принц...и виждаш със сърцето...а те...горките те...По-добре сама,отколкото без душа..повярвай ми..
Propuestas
: ??:??