Когато я целуна за пръв път тя го погледна щастливо и каза:"Обичам те"... И той казваше, че я обича, често и го повтаряше като гледаше настрани, а накрая нацелува подред и приятелките и...
Когато за пръв път правиха секс тя го погледна щастливо и каза:"Обичам те!". Но той се облече набързо и завинаги изчезна от живота ѝ. И все пак чувството остана: не беше тъга, нито разочарование, но беше приятен спомен в трудни моменти...
Когато се омъжи цялата гореше от щастие и непрекъснато повтаряше:"Обичам те, обичам те..." Но на него не му се слушаше, отиде с приятелите си в кръчмата и така "се налюска" както с години след това майка ѝ повтаряше, че приятелите му го донесоха в несвяст в къщи...
Когато им се роди син и той за пръв път го взема на ръце тя пак му каза:"Обичам те"! А той беше толкова горд, че има син и така се напи с приятелите си, че накрая дори се напика. "Напика се, напика се!" повтаряше майка ѝ и никога не каза добра дума за него.
Годините минаваха, приятелите му един по един останаха сами. Жените им си намираха някой който не стои цял ден и цяла нощ в кръчмата. И започнаха да му завиждат. Твоята още ли ти казва всеки ден :"Обичам те?"...
Тогава разбра, че има нещо, което те нямат и никога не са имали. Повече не стъпи в кръчмата. Често срещаше приятелите си и те като ги видеха с жена му да вървят хванали за ръце малкия, щастливи да вървят по улицата, или в парка, едни поздравяваха отдалеч, а други отминаваха с наведена глава...
А тя и до днес му казва:" Обичам те!"
© Аластор Todos los derechos reservados