12 ago 2011, 11:53

Влак 

  Prosa » Relatos
479 0 1
1 мин за четене

Влак

Първа глава

 

Влакът спира и разпилени като вятъра съдби събира. Това се случи и с нас.  Той чертае нашите все още неизвестни любовни пътища. Първата ни среща се състоя, но дали ще се повтори? Влакът символизира първоначалното ни събиране, защото сме от различни страни. Ти ми разказа за себе си повече, oтколкото аз за теб. Останах като примамлива загадка в съзнанието ти.  Аз се почувствах дълбоко  от ореола ти завладяна  и от комплименти поласкана. Вярвам, че ние ще допишем романтичното ни пътешествие с всеки звук на превозното средство. Шумът от него ще се слива със страстните ни дихания, както росата се слива с ведрата и нежна утрин. Въображението ми поисква образа ти на живо, то се рее сред неограничеността на фантазиите ми. Желанието  е силно като порив на неизживян миг... Ние няма да бъдем просяци на щастие, а ще си го доставим и ще му се насладим! Предстои ни да се открием повече един друг във вихъра на пътешествието... Дойде ли моментът?

 

Следва продължение...

© Пламена Сомова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??